equality Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Städar i datorn.... Flickan är söt, basen kommer in skitsnyggt, vad är det för nåt????? 😮😮 LÄNK Nån som vet??
djonas Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Yes snyggt. Lite udda taktarter t.om....det gillar vi. 😮 Men jag har ingen aning om vem det är dock. 😮 Mvh / djonas
equality Postat 15 maj 2006 Trådstartare Postat 15 maj 2006 Visst är det snyggt! Hoppas nån löser mysteriet. 😮😮😮🙂
Mindjive (oregistrerad) Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Kan bringa lite ljus över mysteriet. Artisten är ingen mindre än Kelly Clarksson. Vinnaren av första "Idol-uttagningen" i Usa. Tror låten är från hennes senaste platta (hon har precis släppt en ny har jag för mig).
equality Postat 15 maj 2006 Trådstartare Postat 15 maj 2006 Mindjive sa: Kan bringa lite ljus över mysteriet. Artisten är ingen mindre än Kelly Clarksson. Vinnaren av första "Idol-uttagningen" i Usa. Tror låten är från hennes senaste platta (hon har precis släppt en ny har jag för mig). Mindjive! Tusen tack! 😮 Ska kolla in låtar av henne.
equality Postat 15 maj 2006 Trådstartare Postat 15 maj 2006 Low heter låten och fortsättning höll inte riktigt i mina öron... 😱 men en härlig röst har hon.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.