Jump to content
Annons

Keith Richards opererad för hjärnskada


Christofer

Recommended Posts

Enligt Nya Zeeländska medier rörde det sig om en blödning i hjärnan. På måndagen opererades han därför i Auckland, enligt ett pressmeddelande på bandets hemsida genomfördes operationen för att minska på trycket i Keith Richards huvud. Tidningen New Zealand Herald skriver att läkarna under ett skede fruktade för hans liv, men enligt bandets hemsida gick operationen bra. Keith Richards ska redan ha varit uppe ur sjuksängen och umgåtts med familjen, men nu behöver den klättersugne gitarristen återhämta sig några veckor.

Här kan du läsa hela. (kopierat från dagensnyheter)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hur många 62-åriga heroinmissbrukare behövs det för att klättra upp i en palm?

Hur som, trevligt att det verkar ha gått bra i alla fall.

Han har slutat med heroin! Däremot dricker han en flaska virre och en flaska vodka per dag numer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många 62-åriga heroinmissbrukare behövs det för att klättra upp i en palm?

Hur som, trevligt att det verkar ha gått bra i alla fall.

Han har slutat med heroin! Däremot dricker han en flaska virre och en flaska vodka per dag numer.

Det är väl dessutom ganska länge sedan han la ner heroinet, och mitt tips är ju att snacket om att han drar ett par helrör med booze varje dag mest är för att upprätthålla myten om Keith... Jag menar, hälla i sig 2 pannor kröken om dagen och vara en aktiv och pådrivande del av det multiinternationella storföretaget Rolling Stones och dessutom ha en massa kreativa sidoprojekt, låter det rimligt?

Anyway, när en arbetskamrat frågade om jag hört att Keith haft en hjärnblödning så blev jag yr och var tvungen att sätta mig. 🙂 Dom har kommit att betyda en hel del för en dom där snubbarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar, hälla i sig 2 pannor kröken om dagen och vara en aktiv och pådrivande del av det multiinternationella storföretaget Rolling Stones och dessutom ha en massa kreativa sidoprojekt, låter det rimligt?

Precis rätt så. Stones är ett företag idag och om man tror att han dricker som bilden av hans drickande är upplagd... så har man fel. Det är i alla fall jag helt övertygad om. De vill väl att folk o fans fortfarande skall tro att de lever som om de vore 20 år unga. Det är ytterligare en sak som jag är helt övertygad om att det är fel. De har säkert samma problem som alla andra åldringar - bara mer pengar. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt löpsedlar skulle Keith Richards vara tvungen att genomgå en andra operation, och riskera att bli förlamad genom denna. Men detta dementeras av bandet, som säger att detta är ett falskt rykte. Hans första operation var, enligt bandet, framgångsrik och Keith har inte några hjärnskador.

Hela artikeln från DN:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2...ousRenderType=2

Tänkte att alla Stones-fans (som jag) ville veta...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärrade rockgruppen Rolling Stones gitarrist Keith Richards har skrivits ut från sjukhuset i Auckland i Nya Zeeland, där han vistats under de senaste två veckorna efter att ha skadats i huvudet vid ett fall från en palm.

"Keith Richards skrevs ut ut i dag från Ascot-sjukhuset i Auckland", meddelade Richards presskontakt på torsdagen.

Hela artikeln från DN

Link to comment
Dela på andra sajter

Slog ihop tre trådar om samma ämne.

ok men jag tycker nog ändå att de jag postade om att Richards har skrivits ut från sjukhuset ska vara i en egen post med de är du som bestämmer så jag säger inte imot

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...