Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TÀnkte höra om det fortfarande Àr sÄ att det Àr vissa chipsets tillverkare som man bör passa sig för nÀr man ska köpa dator för musikprogram. Tex. för sÄ var vad jag vet, sis chipseten inte sÄ anpassade för musikproduktion.

Sen skulle jag vilja ha hjÀlp med en bra översÀttning vad AMD athlon 2500+ Àr om man jÀmnför med en intel dator? kan nÀmligen inte deras beteckningar.

Jag hittade nÀmligen en bÀrbar ferrari dator till bra pris och funderar om det kan vara nÄgot?

Vore tacksam för lite hjÀlp!

Annons
dennisss (oregistrerad)
Postat

hört att en del har problem med Ferrari datorerna, men vet ingen som anvÀnder en till musik...

/Dennis

Postat

acer Àr rent av shitt för musikproduktion. nÀstan alla externa ljudkort fÄr problem pga att dessa datorer har nÄt slags energisparfunktion som inte gÄr att stÀnga av.. sÄ hÄll dej borta frÄn dom. generellt Àr det intel-maskiner du bör satsa pÄ.

Postat

Kollegan kör en sedan ett bra tag (den börjar bli gammal). Han har dock inte skojat med musik pÄ den. Han Àr mer road av Linux-hackande.

HÀr Àr en lÀnk med data pÄ Ferrari-dator om vad den innehÄller.

Ferrari-dator

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.