Luigi Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Som mĂ„nga har mĂ€rkt kan man inte panorera kanaler efter man lagt dom till en grupp. nĂ„n som vet om d finns nĂ„tt sĂ€tt att gĂ„ runt detta? jobbigt om man har panorerade vokaler, sĂ„ fĂ„r man vrida pĂ„ eqn för varje kanal istĂ€llet för en.... đ
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Elaborera? Jag kör panorerade mono-vocaler till en stereo-group, och visst hÄlls panoreringarna dÄ just som jag menat dom. Om jag vill tuna pÄ panoreringen pÄ en viss kanal i "gruppen" gör jag det ju förstÄs pÄ just den kanalen. Oftast panorerar jag inte stereogruppen mer nÄgonstans, utan gör liksom en submix av alla vokaler (eller bas, trummor, keybs, ..) och kör den submixen via en group. PÄ groupen kör jag gemensamma kompressorer, eq, effekter vid behov. Hur gör du, och vad Àr egentligen problemet/behovet md panorering du har?
Luigi Postat 14 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 14 april 2006 visade sig att jag hadde lagt in Mono grupper, med stereo funkade det đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.