kasman (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Har sett en vst multieffekt som fungerade ganska bra men kommer inte ihåg vad den hette. Den var gratis, finns även att köpa men som hårdvara tror jag, den innehöll basar, piano, trummor och mycket mer. den var grå till färgen. vad jag kommer ihåg så fanns det tex jazzdrums under trummor. Låter kanske lite luddigt men jag kommer inte alls ihåg vad den heter. Någon som känner igen det?
Egghuvud Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Fattar inte riktigt var det ett instrument? Ingen effekt utan något slags synt eller? Det enda jag kommer att tänka på är tidiga fruity loops. VAr inte de gratis en gång i tiden? Lite grått i färgen så där... 😉 Du får vara lite tydligare.
kasman (oregistrerad) Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Ja om jag bara kunde vara tydligare :-) det är inget inspelningsprogram eller liknande. typ guitar rig eller typ så ja det finns olika banker med lite trummor och basar nått piano kanske
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.