pgjores Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 (redigerat) đ Jag har funderat pĂ„ (nu efter den senaste apple-"innovationen") att bygga ett sĂ„nt högtalarset med flera element i samma lĂ„da, sĂ„ att det liksom blir ett steroeset... Eftersom jag inte riktigt vet vad jag pratar om sĂ„ har jag inte heller nĂ„gon som helst aning om fördelar eller nackdelar med en sĂ„dan konstruktion i rent studiosyfte. Eller en fördel Ă€r att fĂ„ in sĂ„ mycket som möjligt i en o samma lĂ„da sĂ„ min flickvĂ€n inte klagar över sladdar och att mina studioprylar tar upp sĂ„ mycket plats. Vad anser ni (som expertpanel) om detta som konstruktion? Jag vill helst bygga sjĂ€lv och drömmer om att kunna integrera en stĂ€rkare i den ocksĂ„, men det kanske Ă€r att ta i?! Har ni ngr ritningstips möjligtvis? Redigerat 2 mars 2006 av pgjores
rainydays Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Du kan ju alltid köpa en sÄnhÀr. Slipper du allt jobb och blir av med dina 25 papp som du hade sÄdana problem att göra av med. (apple rippade förresten konceptet frÄn en entusiast som byggde ett likadant system för nÄtt Är sen)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.