Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Är inte bröstvårta ett väldigt äckligt ord egentligen? Jag menar...vårta? 😕 På engelska låter det mycket sexigare: nipple... Säg det några gånger för er själva, så hör ni! 😠
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Är inte bröstvårta ett väldigt äckligt ord egentligen? Jag menar...vårta? 😕 På engelska låter det mycket sexigare: nipple... Säg det några gånger för er själva, så hör ni! 😱 😠 😮😄😄😱😱
Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Är inte bröstvårta ett väldigt äckligt ord egentligen? Jag menar...vårta? 😠 På engelska låter det mycket sexigare: nipple... Säg det några gånger för er själva, så hör ni! 😱 Tänker ingen svara? 😕
Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Är inte bröstvårta ett väldigt äckligt ord egentligen? Jag menar...vårta? 😠 På engelska låter det mycket sexigare: nipple... Säg det några gånger för er själva, så hör ni! 😱 Tänker ingen svara? 😕 På A svarar jag B och på C säger jag pass.... 😮
Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 😉 Vänta nu...är den första smileyn ett arsle, eller en sovande smiley? Det där zzzz gör mig förvirrad... 😳
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 😛 Vänta nu...är den första smileyn ett arsle, eller en sovande smiley? Det där zzzz gör mig förvirrad... 😳 😉😉
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Grahn! 😳Pico! 😉 Pazoooooooooooooooooooooo! 😉
Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 In flames trummljud suger ju så stenhårt ibland!!!! Jag stör mig på det!
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 (redigerat) Whazzapp Paz? Redigerat 9 april 2006 av Dark Of Light
Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Whazzapp Paz? YO YO!!! Softat hela dan! 😳 Så jävla skönt! Idag mår jag bra 😉
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Whazzapp Paz? YO YO!!! Softat hela dan! 🥰 Så jävla skönt! Idag mår jag bra 🥰 🥰 Gott att höra!
Recommended Posts