Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Något så exotiskt som spaghetti med köttfärsås! Förresten, nån som vet varför CNN har svårare att godkänna studiemedel när man går en KY-utbildning kontra högskola/universitet? 🙂 Eller kanske ingen här som någon aning. Bara musiknördar! 🙂
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Nu har jag ansat mina polisonger. Anteckna! de gjorde jag för ett tag sen 🙂 så nu är de bara mustaschen kvar att fixa
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Något så exotiskt som spaghetti med köttfärsås! Förresten, nån som vet varför CNN har svårare att godkänna studiemedel när man går en KY-utbildning kontra högskola/universitet? 🙂 Eller kanske ingen här som någon aning. Bara musiknördar! 🙂 Jag trodde CNN pysslade mest med nyheter, inte studiemedel. 🙂
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Något så exotiskt som spaghetti med köttfärsås! Förresten, nån som vet varför CNN har svårare att godkänna studiemedel när man går en KY-utbildning kontra högskola/universitet? 🙂 Eller kanske ingen här som någon aning. Bara musiknördar! 🙂 Jag trodde CNN pysslade mest med nyheter, inte studiemedel. 😄 🙂🙂
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hi Chris.. Lyssnat något på Pantera idag? 🙂 japp 🙂🙂😄 lyssnar på Over And Out (live) nu 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hemma igen! Mätt och nöjd! Fyndade på Myrorna idag! Hittade Soul II Soul - Get A Life 12" från -89 för 15:- 🙂 Riktigt grymt. ASfräsch är den också, knappt spelad. 🙂
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Något så exotiskt som spaghetti med köttfärsås! samma här, de blir änu goare om man har lite riven herrgårds ost på 🙂
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hemma igen! Mätt och nöjd! Fyndade på Myrorna idag! Hittade Soul II Soul - Get A Life 12" från -89 för 15:- 🙂 Riktigt grymt. ASfräsch är den också, knappt spelad. 😄 Ja, du vet väl vad en maxisingel är för något..? En oerhört kraftig, väldigt ensam kvinna i Sloggitrosor 🙂
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 En Gran 😳 flera grana och nåra grankottar och en Ekorre tillbaka 😄
Majken Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Den här tråden tillför inget... Jag stänger den /Majken
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Den här tråden tillför inget... Jag stänger den /Majken Nog fan har det gått för långt när jag får adrenalin i kroppen av att läsa ett meddelande som det där? 😄
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 You can take away my wordly things, you can take away my thread, but there's one thing you can't touch,... MY FAITH IN SPAM!!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Den här tråden tillför inget... Jag stänger den /Majken Nog fan har det gått för långt när jag får adrenalin i kroppen av att läsa ett meddelande som det där? 😆 😆😉
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Något så exotiskt som spaghetti med köttfärsås! Förresten, nån som vet varför CNN har svårare att godkänna studiemedel när man går en KY-utbildning kontra högskola/universitet? 😆 Eller kanske ingen här som någon aning. Bara musiknördar! 😄 För att högskola/universitet är mer "riktiga" utbildningar... KY utbildningar kräver ju en viss "arbetserfarenhet" så du har nog redan cash med andra ord 😄
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Något så exotiskt som spaghetti med köttfärsås! Förresten, nån som vet varför CNN har svårare att godkänna studiemedel när man går en KY-utbildning kontra högskola/universitet? 😆 Eller kanske ingen här som någon aning. Bara musiknördar! 😄 För att högskola/universitet är mer "riktiga" utbildningar... KY utbildningar kräver ju en viss "arbetserfarenhet" så du har nog redan cash med andra ord 😄 Ärligt talat så vet jag faktiskt inte... 😎
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Här sitter jag är nästan full! äter ett stekt ägg å en macka 😆
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Alltså jag gillar verkligen Bea! Hon är verkligen en bra tjej! 😆😄 (bör ej tolkas på fel sätt) Men nu ska jag lägga mig! herrå! 😄
Recommended Posts