Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Ser fram emot att skatteåterbäringen 😆 ... Ja, vadå..? Ler?
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Ser fram emot att skatteåterbäringen 🙂 ... Ja, vadå..? Ler? 😆
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Måste gjort djävligt ont..? Tror du? 😆 Undrar om färgen är vattenfast och kyssäkta 😎🙂
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Måste gjort djävligt ont..? Tror du? 😆 Undrar om färgen är vattenfast och kyssäkta 😎🙂 Undrar hur den ser ut efter ett vinterbad... 😆
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Ok, för en halvtimme sen vräkte snön ner, nu lyser solen... 😆 Skärp dig Grahn! 🙂
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Ok, för en halvtimme sen vräkte snön ner, nu lyser solen... 😏 Skärp dig Grahn! 😠 JAJA 😆 Tack! ☺️
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Nej, om man skulle lyxa till det med ett glas vatten? 😠 En del har sitt på det torra... 😏
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Nej, om man skulle lyxa till det med ett glas vatten? 😆 En del har sitt på det torra... 😏 Passa dig! Du är ute på djupt vatten... 😠
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Nej, om man skulle lyxa till det med ett glas vatten? 😆 En del har sitt på det torra... 😏 Passa dig! Du är ute på djupt vatten... 😠 ☺️
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Vaffö har jag inte det på tapp? Varmvatten, kallvatten osså en kran med kaffe. Det vore någonting!
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Vaffö har jag inte det på tapp? Varmvatten, kallvatten osså en kran med kaffe. Det vore någonting! Och ljust och mörkt öl... 😏
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Vaffö har jag inte det på tapp? Varmvatten, kallvatten osså en kran med kaffe. Det vore någonting! Och ljust och mörkt öl... 😠 Good point, fan listan går nog göra rätt lång när jag tänker efter... 😏
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Jag var på ett litet familjebryggeri i Danmark. En liten gård i vinkel där ena längan var boningshus och den andra var bryggeri. De hade ölkranar i diskbänken i köket... 😏
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Jag var på ett litet familjebryggeri i Danmark. En liten gård i vinkel där ena längan var boningshus och den andra var bryggeri. De hade ölkranar i diskbänken i köket... 😏 Jävla fuskigt! 😠
Recommended Posts