Altzi Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP:RA GENRE:METAL LÅTLÄNGD:54s KOMPOSITÖR:RA PRODUCENT:RA EV. MEDVERKANDE:RA INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STATUS: ja, klar är den ju inte. Trummisen är lagom stel haha, första försöket att progga trummor och spela in gura, fan vad det sög processor!!! rick_metal_50s_v1.1.mp3 Redigerat 27 februari 2006 av Altzi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 Va' la inte så illa! Kanske lite för mycket finlir på cymbalerna men det är en smaksak, som allt annat 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 Tight slut 🤪 Nja vars ... För att vara 1a försöket var det väl inte så illa pinkat. Lite stelt. När det rullar igång ordentligt tycker jag det låter hyggligt, men det tidigare partiet är väl... sådär. De ensamma inledningscymbalerna är inte alls bra. Men vaffan, första försöket. Keep it up! tjing Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 Ok Altzi..inte min hemmaplan precis..men jag tycker du har lyckats bra med att blanda 😆 ..med 😏 ..o visst är det ett mycket bra intro till en bra låt..fortsättning följer..eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 Ett bra första försök, lite stelt men va faen 😏 ... Det är bara att stånga sig blodig mot tegelväggen så är man snart genom ... Något i den stilen då ja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 27 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 februari 2006 Tackar allihop, jag skall fortsätta på den nån gång, skall träna lite på gitarren tror jag, vi är inte 100% kompisar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Håller nog med om att det var lite stelt programmerade trummor, gitarrerna var väl inte dåligt spelade, dock var det som att det var för mycket dist och diskant. F.ö cool rytm på klockn, påminner lite om klaves-rytmen i bossa/samba men mycket snabbare. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Fortsätt med detta....jag vill naturligtvis höra en rivig Altzi-röst också.. mvh Moberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 1 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 1 mars 2006 Tackar för de värmande orden 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.