Jump to content
Annons

Homer In bubble trouble(demo) tycks ?


Recommended Posts

Annons

Hmm.. när basen startar först, så blir det lätt att man hamnar i baktakt när kicken kommer.. det är aldrig bra. Tycker jag. Trummorna är lite veka också. Fläska på mer. EQ, högre volym på kicken. Kanske undvika bass och kick på samma 1/16 (nåt av dem trycks lätt undan då..)

Din andra låt var klart bättre.

Här behövs mer jobb :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. när basen startar först, så blir det lätt att man hamnar i baktakt när kicken kommer.. det är aldrig bra. Tycker jag. Trummorna är lite veka också. Fläska på mer. EQ, högre volym på kicken. Kanske undvika bass och kick på samma 1/16 (nåt av dem trycks lätt undan då..)

Din andra låt var klart bättre.

Här behövs mer jobb 😕

Alright man tack, håller på att jobba hårt på den nu,

alltid roligare att sätta sig och jobba, när man vet lite om vad man kan experimetara med diekt 😕 *tack

Peace

/NormaN BeatZ

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm ... lite konstigt mixat. Det är liksom inget tryck i låten. Fixa mer fläsk i kaggen, och skruva ned knorret lite. Annars är det rätt skön stämning trots att låten tar slut när den börjar (!). Hade jag varit du hade jag inte haft ett nära 3 minuter långt intro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...