suprapappa Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 ok, många frågor idag men jag sitter o jobbar febrilt. går det att i sx3 "bränna" in effekter (inserts) i ljudfilen utan att köra en audio mixdown? (typ som man gör i wavelab) jag har ett körpaket på 8 spår där jag har en AT på varje spår och det är lite meckigt att exportera och plocka in alla 8 spåren (jag antar att jag är lat) jag vill inte heller packa ihop körpaketet till ett stereospår (ännu)
suprapappa Postat 6 februari 2006 Trådstartare Postat 6 februari 2006 sorry.....var lite för snabb med att fråga...jag hittade 🙂
Majken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Tips, kolla in Offline Process History där du kan jobba med att lägga effekter i lager och gå in och förändra inställningar på effekter mitt i kedjan. När freeze dök upp i Cubase var det många som tyckte att det var som Offline Process History men inte lika smidigt 🙂 /Majken
suprapappa Postat 8 februari 2006 Trådstartare Postat 8 februari 2006 tack Majken...ska kolla...har dock aldrig hittat ngn freeze för audiokanalen endast för Vsti där man ju har en frysflinga i fönstret där ma laddar in VSTier (konstigt ord)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.