Jump to content
Annons

TC Powercore PCI

Recommended Posts

Bruno (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag läste i Studio 1/2006 att TC Electronic nu kommer med en ny version 2.0 av mjukvaran och med nytt gränssnitt för DSP plattformen.

Jag har använt mitt TC Powercore PCI kort som plug-in i Cubase SX3 och främst använt Master 3 och dess preset-funktioner.

Med stor svårighet lyckades jag förra året uppdatera mitt kort till version 1.9.5.12.

Jag har under de år jag använt kortet inte hängt med riktigt vad gäller uppdateringar etc. och är dåligt informerad om mitt kort kan använda nyare varianter, versioner – och nu då version 2.0.

Kanske någon vet?

Hälsningar

Bruno 😄

Annons
Postat

Har du ett av de nya korten? Eller har du det lååånga pci-kortet?

Om du har det gamla (lååånga) kortet kommer du inte kunna köra v 2.0!

Bruno (oregistrerad)
Postat
Har du ett av de nya korten? Eller har du det lååånga pci-kortet?

Om du har det gamla (lååånga) kortet kommer du inte kunna köra v 2.0!

Tack Andy - då vet jag.

Jag har det långa kortet.

Mvh

Bruno

Postat (redigerat)

Är du säker på det?

Kolla deras status screen:

Status.jpg

Där står ju "Powercore PCI"?

EDIT: Från deras hemsida:

For those of you that are using the old PowerCore PCI and Element cards please note that the trial feature won’t be functional on the PowerCore PCI and Element cards.
Redigerat av Drik
Postat
Är du säker på det?

Där står ju "Powercore PCI"?

EDIT: Från deras hemsida:

For those of you that are using the old PowerCore PCI and Element cards please note that the trial feature won’t be functional on the PowerCore PCI and Element cards.

Nej, jag är inte säker faktiskt! Det är bara det att jag själv var på väg att köpa ett gammalt PCI-kort och då kom jag fram till att 2.0 inte skulle funka. Men jag kan ha fel!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.