Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag minns inte vad pluggen hette, och jag har inte nya Studio i nÀrheten, men...

Tipset i ProTools i tidningen handalde om en plugg som "automatiskt" syncade dubbningar i ProTools till ett "vÀrd"-spÄr......vad hette den pluggen?

Jag minns att jag hörde talas om den för nÄgra Är sedan, nÀr jag pluggade pÄ SAE, men har inte reflekterat mkt över det sedan dess, men nu nÀr jag lÀste tidningen insÄg jag hur otroligt mkt en sÄdan plugg skulle underlÀtta i vÄrt arbete......

Eftersom vi inte kör ProTools undrar jag ju sjÀlvklart om den Àven finns till Logic, alternativt om det finns en liknande plugg till Logic?!?!? *hoppas men vÄgar ej tro det*

😉😼

Annons
Postat (redigerat)

Pluggen heter Voc Align, och jag har ingen aning om den finns i fler format. Googla skiten vettja!

EDIT: ATTANS JÄRNSPIKAR!

Redigerat av isotone
Postat

HallÄ!

Det var jag som skrev om detta i senaste Studio nr 01-2006.

Det var kul att du insĂ„g dess storhet, för det Ă€r precis vad det Ă€r! VocAlign som den heter finns i AS (Audio Suite) format för ProTools och den har Ă€ven precis kommit som en VocAlign PRO vesrion med lite fler möjligheter för ĂŒberkrĂ€sna. Den ingĂ„r Ă€ven i DV Toolkit 2. För ett par Ă„r sedan sĂ„ fanns Ă€ven fristĂ„ende versioner frĂ„n dem, men jag vet inte om det finns idag.

Mer info om VocAlign hittar du hÀr: http://www.digidesign.com/products/details...product_id=2701

Postat (redigerat)

Jag skulle vilja veta om det finns nÄgon liknande plugg i vst eller dx format.

NÄgon som vet?

Redigerat av Mossman

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.