BaldByChoice Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 (redigerat) Såg Hackes (tror jag...) länk till en dubbelskärm av märket "L". Såg på deras hemsida att de även har datorer avsedda för multimedia. Var kan man hitta prisuppgifter på dessa monsterburkar? Går jag till "store" så hittar jag bara info om datorerna... Hmmm. EDIT: Glömde länken till sidan. Kommer här: L Redigerat 23 januari 2006 av BaldByChoice
Glaskatten (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Såg Hackes (tror jag...) länk till en dubbelskärm av märket "L". Såg på deras hemsida att de även har datorer avsedda för multimedia. Var kan man hitta prisuppgifter på dessa monsterburkar? Går jag till "store" så hittar jag bara info om datorerna... Hmmm. EDIT: Glömde länken till sidan. Kommer här: L Dom finns inte att köpa, var väl bara påhitt hela grejen. fast det finns ju andra leverantörer som har liknande produkter.
BaldByChoice Postat 23 januari 2006 Trådstartare Postat 23 januari 2006 Okej... 🙂😳😄 Vad finns det för andra leverantörer som har liknande burkar?
Glaskatten (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Okej... 😕😛😄Vad finns det för andra leverantörer som har liknande burkar? Apples Quad Powermac G5 och deras 30"LCD med högre än HD upplösning som man kan kombinera flera av t.e.x. sen finns ju Alienware m.fl. Hela L siten var ett försök att dra in snabba pengar från investerare.
BaldByChoice Postat 23 januari 2006 Trådstartare Postat 23 januari 2006 Vad vill du ha i monsterburken? 🙂 Det vet jag nog inte riktigt själv än... 😆😆 Jag tyckte bara datorerna verkade grymma och var mest nyfiken på vad de kostade. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.