Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Såg Hackes (tror jag...) länk till en dubbelskärm av märket "L". Såg på deras hemsida att de även har datorer avsedda för multimedia. Var kan man hitta prisuppgifter på dessa monsterburkar? Går jag till "store" så hittar jag bara info om datorerna... Hmmm.

EDIT: Glömde länken till sidan. Kommer här:

L

Edited by BaldByChoice
Annons
Guest Glaskatten
Posted
Såg Hackes (tror jag...) länk till en dubbelskärm av märket "L". Såg på deras hemsida att de även har datorer avsedda för multimedia. Var kan man hitta prisuppgifter på dessa monsterburkar? Går jag till "store" så hittar jag bara info om datorerna... Hmmm.

EDIT: Glömde länken till sidan. Kommer här:

L

Dom finns inte att köpa, var väl bara påhitt hela grejen. fast det finns ju andra leverantörer som har liknande produkter.

Guest Glaskatten
Posted
Okej... 😕😛😄

Vad finns det för andra leverantörer som har liknande burkar?

Apples Quad Powermac G5 och deras 30"LCD med högre än HD upplösning som man kan kombinera flera av t.e.x. sen finns ju Alienware m.fl.

Hela L siten var ett försök att dra in snabba pengar från investerare.

Posted
Vad vill du ha i monsterburken? 🙂

Det vet jag nog inte riktigt själv än... 😆😆

Jag tyckte bara datorerna verkade grymma och var mest nyfiken på vad de kostade. 😉