illern Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 x ARTIST/GRUPP: Eating Pebble x GENRE: Rock x KOMPOSITÖR: Benjamin Gustafsson, Fredrik Reinius, Mattias Söderström & Henrik Bejmar x INSPELNINGSÅR: 2006 x FORMAT: mp3 VBR x STATUS: Färdig demo (omastrad). x STORLEK: 4,91 MB x LÅTLÄNK: Black hearted drifters club x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 3:37 x LÅTNAMN: Black hearted drifters club x STORLEK: 6,84 MB x LÅTLÄNK: Alice x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 4:54 x LÅTNAMN: Alice x STORLEK: 3,93 MB x LÅTLÄNK: A day in june x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 2:43 x LÅTNAMN: A day in june x STORLEK: 5,62 MB x LÅTLÄNK: Marion hall x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 4:08 x LÅTNAMN: Marion hall x STORLEK: 3,63 MB x LÅTLÄNK: Leave x PRODUCENT: Stefan Söderström x LÅTLÄNGD: 2:39 x LÅTNAMN: Leave Jag spelar bas i rockbandet Eating Pebble som precis blivit klar med sin fjärde demo. Allting är på plats och mixat men hittils har jag inte fått till någon bra mastring. Allt är inspelat i en studio på Huset i Huddinge tillsammans med ljudteknikern Stefan Söderström (tidigare gitarrist i bandet Tuk Tuk Rally 😉). Eftersom att det är så många låtar så skapar jag inte en för varje låt (snällt va?) utan ni får helt enkelt adressera vilken låt det gäller i inlägget. Om det är någon som känner sig mogen att göra ett försök till en mastring på någon (eller flera) av låtarna så kan ni maila till mig på freddan@eatingpebble.com eller skriva här i tråden så får ni låtarna i okomprimerat format. Nu lämnar jag över ordet till er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Skicka mig den första så får jag prova, chilone"SNABEL-A"gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts