fogden2000 Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 (redigerat) [url=http:/www.tripod.com/ Redigerat 23 januari 2006 av fogden2000
Kalle i Kalmar Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Hej Jag är mycket nyfiken på pluggen. Är dem multisamplag?? År det multi layer på anslagsskänslighet?? Med vänlig hälsning Kalle i Kalmar och han pappa
The Edge Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) eller det va inget... 😉 Redigerat 4 februari 2006 av The Edge
Larsson Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 har du namnet på pluggen så kan jag leta upp den själv?? 😉
BaldByChoice Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 😉 Bra länk 🙂 🙂 Jag tror det här är länken som borde stå ovan: Safwan Matni VST Plugins 🙂
Hellpig Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Annars kunde det ju vara en så'n där grej, ni vet... ... in the castle aaaaargh.
BaldByChoice Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Annars kunde det ju vara en så'n där grej, ni vet... ... in the castle aaaaargh. Va?!
Hellpig Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Annars kunde det ju vara en så'n där grej, ni vet... ... in the castle aaaaargh. 😕 Va?! The Holy Grail med Monty Python... kort summering så letar de ju efter den heliga graalen och hittar ett meddelande skrivit på en grottvägg. Något i stil med "you can find the holy grail in the castle of aaaaaargh... -The castle of Aaargh? That's a strange name of a castle!". Uppenbart förstår riddarna inte att han som skrev blev överfallen och dödad medan han skrev... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.