xmartinx (oregistrerad) Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Hur ska man som ung yrkesstuderande utan nĂ„gon större inkomst att fĂ„ rĂ„d med alla göttiga musikprylar som man vill ha. Jag vet inte hur andra gör, men jag sitter i timmar med nya STUDIO i slutet av varje mĂ„nad och drömmer mig bort bland alla nya produkter som skulle underlĂ€tta ens musik skapande. inte konstigt att folk blir bankrĂ„nare. snart sĂ„ kommer ni att lĂ€sa om: UNG MAN RĂ NADE PRESSBYRĂ N SAKNADE PENGAR TILL NY STUDIO Hur gör andra för att fĂ„ rĂ„d? Martin rĂ„naren đ
xmartinx (oregistrerad) Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 har försökt. men jag mĂ„ste ju ha fast inkomst för det. đ
Utan Namn Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 har försökt.men jag mĂ„ste ju ha fast inkomst för det. đ FrĂ„ga dina förĂ€ldrar om dom kan ta det pĂ„ avbetalning och sĂ„ kan du pröjsa dom?
bassman Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Det finns mĂ„nga butiker och banker som erbjuder lĂ„n för studenter dĂ€r det enda som krĂ€vs Ă€r att du ska studera pĂ„ högskola och inte ha nĂ„gra betalningsanmĂ€rkningar. Sök efter "studentlĂ„n" pĂ„ tex Google. Annars fĂ„r du göra som jag gjorde dĂ„ för nĂ„gra Ă„r sedan nĂ€r jag studerade. Ta speljobb varje helg, det gav flera tusen extra varje mĂ„nad. đ
bassman Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 speljobb? đ pĂ„ engelska blowjob... đ Kan man ocksĂ„ göra... SĂ€lja sin kropp eller nĂ„t... finfint... đ Jag menade spelningsjobb som musiker eftersom jag utgĂ„r ifrĂ„n att de flesta pĂ„ detta forum faktiskt Ă€r musiker pĂ„ ett eller annat sĂ€tt đ
Lindeberg Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Köp begagnat och pressa din utrustning till max! Dröm vidare, men komihÄg att det gÄr att göra bra musik pÄ kass utrustning ocksÄ!
tordA Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Börja skriv för Studio. đ JA hĂ€r Ă€r första delen av min sjĂ€lvbiografi: I begynnelsen skapade jag himmelen och telefonen som min avbild ! (jo, jag nog pĂ„ fyllan i begynnelsen dĂ€r...) đ
Utan Namn Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 speljobb? đ pĂ„ engelska blowjob... đ Hehe najs đ
Utan Namn Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Jag vet! Dra ner till Estland och sĂ€lj en njure!! Klockrent! đ
Carl_B Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Jag vet! Dra ner till Estland och sĂ€lj en njure!! Klockrent! đ om man redan gjort de dĂ„? đ
Carl_B Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Jag vet! Dra ner till Estland och sĂ€lj en njure!! Klockrent! đ om man redan gjort de dĂ„? đ Du har vĂ€l tvĂ„? Ă„h fan! de jar du rĂ€tt i! đ
tordA Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 hehehe har inte den hĂ€r trĂ„den kört fel i nĂ„'n korsning ? hahahaha đ
dbd Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 HÀr Àr nÄgon som ocksÄ kÀnner suget efter cash: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.