Hwagang Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Madvikins och jag har en cover med i den här action-kortisen -kolla in på filmsida...
johahl Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Vad roligt! Ska ladda hem filmen nu. Får återkomma senare 😉 edit: Haha, oväntat slut. Trodde han skulle skjuta sönder deon men där ser man. 🙂 Redigerat 8 januari 2006 av johahl
Danabacken Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) 😱 hehe. Coolt! 😆 Bra musik till oxå! 😆 Redigerat 8 januari 2006 av Danabacken
Hwagang Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 😳 hehe. Coolt! 😄 Bra musik till oxå! 🙁 tack tack ett förtydligande: Madvikins och jag har gjort cover på "Staying alive", men filmen är helt gjord av ett glatt gäng från högskolan i Trollhättan/Uddevalla 2005. -jag såg nu att man fortfarande kan ladda hela filmen i xvid-format: zippad - Ånej...Counter-Strike -ja, jag har förstått (av mina barns kommentarer!) att det är CS-varning på den här, men det vet inte 40-åringar så mycket om (inte den här i alla fall)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.