Jump to content
Annons

Kan inte ladda ner demos


YellowStudio

Recommended Posts

Varför fixar ni inte problemet med demonedladdningen?

Varför så tyst?

Undrar jag oxå. 😄

De skulle kunna berätta varför... men då måste ni dö efteråt. 🙂

Apro Norton så håller jag med alla som klankat på det. Körde det själv i flera år och trodde att jag var nöjd, tills jag provade AVG (som man kan ladda ner och köra helt gratis) för ett par år sedan. Inte nog med att det tar mycket mindre systemresurser (vilket alla borde bli glada för) utan det hittar även sånt om Norton inte hittade. Problemet löst - inte bara kan du ladda ner låtarna utan även få en lite snabbare dator. Det är inte illa för 0 kr. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
xzeet (oregistrerad)

Här kommer lösningen på problemet...

Öppna utforskaren, klicka på menyn "Verktyg" i den övre listen, välj "Mappalternativ", fliken "Visning" och klicka ur rutan "Dölj filnamnstillägg för kända filtyper".

Gå in på forumet, hitta demon du vill ladda hem, högerklicka och välj "spara som". Spara den som vilket namn som helst, spelar ingen som helst roll, hitta filen (kommer nog att heta demo-fil-blablabla.mpg eller något (mina filer heter index.htm även om de inte är html-filer), markera filen och tryck på tangentbordets F2 så att du kan byta namn på den, och skriv "mp3" efter filens punkt, alltså "filnamn.mp3" istället för "filnamn.mpg". Sen är det bara att tuta och köra...

Om det inte skulle funka är det något väldigt skumt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer lösningen på problemet...

Öppna utforskaren, klicka på menyn "Verktyg" i den övre listen, välj "Mappalternativ", fliken "Visning" och klicka ur rutan "Dölj filnamnstillägg för kända filtyper".

Gå in på forumet, hitta demon du vill ladda hem, högerklicka och välj "spara som". Spara den som vilket namn som helst, spelar ingen som helst roll, hitta filen (kommer nog att heta demo-fil-blablabla.mpg eller något (mina filer heter index.htm även om de inte är html-filer), markera filen och tryck på tangentbordets F2 så att du kan byta namn på den, och skriv "mp3" efter filens punkt, alltså "filnamn.mp3" istället för "filnamn.mpg". Sen är det bara att tuta och köra...

Om det inte skulle funka är det något väldigt skumt.

Yes det verkar funka att byta namn på filen när man laddar hem den. Jag tycker dock att det vore bra om man kunde lösa problemet eftersom i alla fall jag långt ifrån laddar hem alla låtar jag lyssnar på. Jag streamar oftast. Det har ju trots allt fungerat innan så det är väl bara att fixa....för de som kan. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför fixar ni inte problemet med demonedladdningen?

Varför så tyst?

Undrar jag oxå. 😎

De skulle kunna berätta varför... men då måste ni dö efteråt. 😛

Apro Norton så håller jag med alla som klankat på det. Körde det själv i flera år och trodde att jag var nöjd, tills jag provade AVG (som man kan ladda ner och köra helt gratis) för ett par år sedan. Inte nog med att det tar mycket mindre systemresurser (vilket alla borde bli glada för) utan det hittar även sånt om Norton inte hittade. Problemet löst - inte bara kan du ladda ner låtarna utan även få en lite snabbare dator. Det är inte illa för 0 kr. 😄

och även avast! som jag har på mina pc:ar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...