Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Äntligen... Mina absoluta favoriter Ebbot och grabbarna har knåpat ihop en dubbelplatta med gamla låtar och 10st helt nya...

Julen kommer tidigare i år alltså, 7 december var det releasedatum jag hörde.

Kan knappt bärga mig.

Annons
Katla (oregistrerad)
Postat

Det ska bli intressant att lyssna på det nya då jag redan har de gamla b-sidorna. 😮

Galaxy Gramophone och When Lightning Bugs Arrive är med på min topp 5 lista över deras bästa låtar.

Hur som helst så är detta väl det sista fansen och världen får höra från det gamla goa Soundtrack. Dagens version av bandet är enligt mitt tycke tämligen ointressant och väldigt tamt om man jämför med årgång 1997. Möjligen hägrar den amerikanska marknaden så mycket att de fått göra melodierna lite radiovänligare på senaste skivan. Texterna låter Oasis.. Nej, den är inte bra med Soundtrack-mått mätt. 😎

Men från 1997-2001 piskade de alla andra svenska rockband på fingrarna så mycket det bara gick. Grymma texter, melodier, musiker och jäkligt trevliga gubbar. 😎

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Mmmm...jag har stöt på dem en del...och de har sagt sig vara nöjda med plattan. Gammal skåpmat mest, men inte för dem som inte hört de låtarna = de flesta lyssnare.

🙁

:musik

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.