Drik Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 (edited) * LÅTNAMN: Haywire * ARTIST/GRUPP: Pontus * GENRE: Chillout electronica * LÅTLÄNGD: 4:18 * KOMPOSITÖR: Fredrik Johansson * PRODUCENT: Fredrik Johansson * INSPELNINGSÅR: 2003-2004 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4 mb * STATUS: Klar Jag tänkte lägga upp lite tidigare verk som jag höll på med som skiljer sig markant från den stilen jag har i E-mortal. Så ta o släng upp fötterna, luta dig tillbaks i stolen, njut av en kopp kaffe och lyssna på lite chillout 😕 Låtarna är från ett chillout projekt jag gjorde för en kund som var i butiker och på deras hemsida. Men efter att det användes ett kort tag så fall det liksom bort, plus att vi var för dyra på hemsidor, så musiken försvann där med. Så det känns lite tråkigt att inte få dela med sig av musiken man lagt ner tid på att göra 😲 Kom gärna med kommentarer om vad ni tycker 😉 Här är låten: http://www.emortal.se/music/Haywire.mp3 Edited November 17, 2005 by Drik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Åh! Häftig funk-arabish-känsla i låten! 🙂 Det här får säkert en orm att dansa! 🙁 Så melodisk trance är inte det enda du gjort, altså. 😄 Sådär, har jag kommenterat allihop nu? 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 .... och dom som jag fastna mest för är: Under the ocean: Har hört den 2,3 ggr nu, och gillar den som fan! Jävla lyckat arbete! Fan va bra, Freddan!!! 🙂 Wow altså!! Dreamscape: Det där wah-wah-ljudet är en farligt bra ide, och farligt lyckat tillsammans med resten av låten, som är... mmmm, så skönt att lyssna på!! GÖR MER CHILLOUT ELECTRONICA!!!! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted November 19, 2005 Author Share Posted November 19, 2005 Hehe, tackar Danabacken 😎 Jag har faktiskt funderat över om man skulle starta ett electronica sidoprojekt 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Hehe, tackar Danabacken 😄 Jag har faktiskt funderat över om man skulle starta ett electronica sidoprojekt 🙂 Gör de, fan! 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts