Jump to content
Annons

Hur mår humorn?


wonderboy

Recommended Posts

Idag fick han som "uppfann" telefonlureriet pris. Kalle Sändare fick en förgylld mick vid en humorgala på radion. Han är bäst!

Schyffert ger sig ut i världen på torsdag kväll. Han skall granska humor. Han träffar bl a John Cleese, Conan O`Brien och han, den där rolige transvestit-ståupparen (glömt hans namn)! SVT torsdag kväll. Att döma av de olika reklaminslag jag ser, verkar det lova gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Idag fick han som "uppfann" telefonlureriet pris. Kalle Sändare fick en förgylld mick vid en humorgala på radion. Han är bäst!

Schyffert ger sig ut i världen på torsdag kväll. Han skall granska humor. Han träffar bl a John Cleese, Conan O`Brien och han, den där rolige transvestit-ståupparen (glömt hans namn)! SVT torsdag kväll. Att döma av de olika reklaminslag jag ser, verkar det lova gott.

Det får man inte missa!

Link to comment
Dela på andra sajter

det jag har hört av kalle sändare är fruktansvärt roligt.

jag minns att han satte in annonser på julskinka i tidningen så att folk ringde upp honom istället för att han ringde upp dom.

fasen vad han drev runt med dom. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man kollade!

Fortfarande irriterad över att ha missat Dylan Morans Göteborgsbesök. 😉

edit: Att klimatet skulle påverka humor köper jag! Engelsk humor är ju enligt mig överlägsen. Finns inget annat land som producerar lika bra komediserier.

Redigerat av gol
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man kollade!

Fortfarande irriterad över att ha missat Dylan Morans Göteborgsbesök. :rolleyes:

edit: Att klimatet skulle påverka humor köper jag! Engelsk humor är ju enligt mig överlägsen. Finns inget annat land som producerar lika bra komediserier.

Håller med om allt i Gols inlägg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...