carlpepper Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 http://www.closersounds.com ja vad gör man inte... rekommenderar den här musiken i alla fall, EPn blir ruskigt bra.
android Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Spam snarare kanske? Varför inte lägga upp låten i demoforumet istället? Och delta lite mer i det community som det här faktiskt är? Eller har jag tolkat det fel nu?
carlpepper Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 android--> ja huruvida det är spam eller inte antar jag är upp till läsaren att bedöma, om nu denne irriterar sig på det. är bara mån om att det ska uppmärksammas - vi har hållt på med det ett tag och är stolta, därav den här informationen. och faktum är att det är musik jag rekommenderar, inte sant? sixpakk--> inget fusk whatsoever, bara duktiga producenter! kul att du gillar det, EP kommer i december någon gång - vi väntar på lite artwork. om intresse finns kan jag väl bjuda på en låt till, PM:a mig så ordnar vi det. Phobos--> kul att du diggade det. vi har lirat ihop sedan januari och hade den här EPn (läs ovan, den heter Tokpela EP) som drivkraft redan från start. nya låtar har redan påbörjats men vi har siktet inställt på att primärt komma ut och spela live snarare än genast sätta igång att spela in mer material. om du vill höra mer så kan du PMa mig, jag tror du kommer tycka att de övriga låtarna är minst lika bra...!
carlpepper Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 sixpakk--> jäklar, nu förstår jag vad du menade med fusk" är lite nojjig, hahaha... nej jag syftade på att jag faktiskt hade lagt in en tråd under ett annat ämne - nämligen demos - och tänkte att det kanske var lite fult att lägga en nästan likadan under musik som rekommenderas.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.