Guest DigitalLF Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hallå. jag undrar om det finns någon skola på västkusten eller närligande som är inriktad på elektronisk musik i form av Reason/Cubase? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkera Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Beror på, behöver du en utbildning som slutar med diplom? 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DigitalLF Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 det jag var intreserad av var en högskole utbildning. jag har stort sett ingen kunskap om produktion men extremt intreserad av musik och det har vart så sen jag var välldigt liten och försöker mig just nu på reason Link to comment Share on other sites More sharing options...
pennudd Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 (edited) Det finns inga högskole utbildningar som inriktar sig på cubase/reason. Då är det musikproduktion och då är det bredare än så. Fast om du bara vill komma igång så känns det aningens overkill att gå på högskola. kika in på www.orca.se dom har säkert nåt i gbg. Annars finns det väl gott om folkuniversitet som har kurser i ljudteknik och musikproduktion Edited October 28, 2005 by pennudd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts