Jump to content
Annons

ny hemsida


VacUm

Recommended Posts

Annons
skummt med sv/vitt 😕

med det ser läckert ut !

Ville få det att se lite retro ut. Men samtidigt hippt.. Målgruppen är typ den lite äldre internetgenerationen (20-30åriga datafreaks som inte riktigt vuxit upp än).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkligt härlig musik!

Synd bara att ni aldrig kör fullt ut någon gång. Det känns som om alla hela tiden håller tillbaka och aldrig riktigt kör fullt ut. Vad jag menar är att låtarna känns som snygga mellanspel och intro hela tiden men det är sällan det där riktiga öset kommer fram. Det är det enda jag egentligen saknar.

Men för övrigt är detta kanon!

Edit: Snygg hemsida också! 😱

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, tack Pluffo.

Det är lite medvetet att det inte är sådär bombastiskt. Med tanke på vilka som i första hand lyssnar så får man ju tänka lite på dom också. Och sen är ju kompositionerna inte sådär överdrivet inbjudande att vräka över heller. Finns risk att man stjälper hela grejen genom att tvinga upp intensiteten utan att det är motiverat liksom...

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg! Ser ut som ett gammalt Amigaintro 😆

/Daniel

😆 Tack. Det var faktiskt tanken lite..

(fy vad fult jag bumpar upp denna hela tiden.. 😱 )

😆 ..

Lyssnar på musiken nu också. Lite lättsmält jazz sådär på tisdagseftermiddagen sitter inte fel 🥰 .. gillar det.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
(lite skamlös reklam)

Har meckat ihop en ny hemsida till vårat mer eller mindre nerlagda band "Neskvartetten" pga att det fortfarande är ganska mycket folk som vill åt musiken.

http://www.neskvartetten.tk

tyck gärna nåt om det hela.

Detta var ju på tiden! 😉 Gillar er musik som tusan. Möjligtvis för att den är från Zelda...men så är jag ju fanboy när det gäller den serien också.. 😉

Redigerat av Katla
Link to comment
Dela på andra sajter

hegobald: En del gnäller på att det är för smått på flera hålla... Problemet är att det är extremt krångligt att förstora. Möjligens skulle man kunna zooma hela kalaset lite. Ska fundera.

vanderbeldt: Nej, nån sång behövs inte, men tack ändå..

Katla: man tackar, man tackar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...