Linus Aegman Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 (redigerat) Nej buuhu nej nej nej !!! đđ Jag hade arbetat hela dagen pĂ„ min lĂ„t och jag hade gjort perfekta inspelnign A ALLT FY HEVLETTE ja vill dö. I slutet skulle ja duplicera ett spyr som hade guitar rig som insert. DĂ„ stĂ„d det "Runtime error ++" eller nĂ„t liknande. SĂ„ jag startade om datan och dĂ„ funkade allt Ă„ sĂ„ testa jag att duplicare igen. dĂ„ blöe det samma erro och nu efter flera rebbots sĂ„ FUNKAR EJ cubase-filen. AlltsĂ„ ajg Ă€r helt förstörd, hur ska jag kunna göra sĂ„ att filen funkar? snĂ€lla jag GRĂ TER hĂ€r!!! Redigerat 19 oktober 2005 av Linus Aegman
Linus Aegman Postat 19 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 19 oktober 2005 hallĂ„ snĂ€lla det e kris, jagltĂ„ern var sĂ„ fruktansvĂ€rt bra. Kolla nu sĂ„ hade jag en backup fil sĂ„ d va inte sĂ„ mkt att Ă€ndra, sparede backupfilne plis en TILL backup. sen blev det SAMMA jĂ€vla runtime error c++ elelr va d stĂ„r u cubase!!! Buhuhuhuuh đ Jag gissar pĂ„ att det Ă€r cpun som inte pallar med. jag hade typ 15 guita rigs pĂ„ min kassa data! nu behöver jag hacker-hjĂ€lp! : 1) gĂ„r det att Ă€ndra i .cpr-filen (prjectfilen) sĂ„ att man kan av-aktiva guitar rigs och andra inserts / effekter? 2) kan jag göra det i cubase pĂ„ nĂ„t sĂ€tt? 3) Ska jag avinstallera programmen och installera dem igen , elelr blir alla sueprinstĂ€llniganra ja hade i guitarrig borta dĂ„? eller finns det nĂ„t annat man kan göra elelr om nĂ„gon vet om det Ă€r ett annat fel?
Majken Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Projektfilen Àr sannolikt förstörd för all framtid. DÀremot Àr inte dina inspelningar borta. Kolla i Audio katalogen dÀr du sparat projektet. Skapa ett nytt projekt och importera ljudfilerna, sedan kan du anvÀnda funktionen "Insert into project at Origin" i Audio poolen för att lÀgga tillbaka ljudfilerna dÀr de skall vara. Och hÀdanefter ser du till att alltid, alltid, alltid spara med nya projektnamn lite titt som tÀtt. /Majken
Majken Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Frys eller bounce'a gitarrspÄren och inaktivera sedan Guitar Rig pluggarna. Med lite tur kan det göra sÄ att projektet gÄr att spara igen. /Majken
Linus Aegman Postat 19 oktober 2005 TrÄdstartare Postat 19 oktober 2005 ok, hittar itne det dÀr insert. kolalde i audio mappen. dÀr fanns nÄgra gig filer som alla hette audio_0 til audio_0_0_0_1 till _99 typ och jag har ju klippt massa i filerna, kommer jag verkligen fÄ detta att funka. haha fy fan va jag har skrikit, grannarna komemr klaga
Linus Aegman Postat 19 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 19 oktober 2005 (redigerat) vad menar du med bounce? jag komemr itne ens in i filen, nĂ€r ja föröker öppan den fĂ„r jag : "Runtime Error Microsoft Visual C++ Runtime Library Program: C:\Program Files\Steinberg\Cubase SX\Cubase sx.exe jag kanske har FIXAT det!!! jag tog bort alla dll filer för gutiarrig o nu kudne ja öppna filen. hehe, undrar bara hur ja ska kunna rendera med alla effekter nu đ hoppasd ej kraschar mera, nu e jag glad iaf đ Redigerat 19 oktober 2005 av Linus Aegman
Majken Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Tips, inaktivera alla Guitar Rig och spara filen som ett nytt namn. StÀng Cubase, lÀgg tillbaka .dll filerna och starta om Cubase. Kolla om du nu kan öppna projektet. /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.