Jump to content
Annons

En Golflåt


Danson

Betyg:  

9 röster

  1. 1. Betyg:

    • 1: Dåligt
      3
    • 2: hekt ok
      2
    • 3: bra
      0
    • 4: Grym
      0
    • 5: Otroligt grymt
      0


Recommended Posts

Annons

Inte min påse nötter..men en bra punkrocklåt med känsla av Ebba.. 😆 ..även om det inte är min påse nötter så kände jag rycket inom mig...texten om en golfboll gör kanske låten en björntjänst..det borde vara något om "fel på samhället"..eller nått i den stilen..fast det är ju golf..tycker jag 🙂 ..gittaren som kommer in på slutet skär sönder lite granna tycker jag..försök hitta andra toner.. men..sammantaget en bra låt med gung i 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla Danson, byt. 🙂 ....Du får godis! 😆

Vad tyckte du om låten?

Så funderar jag så länge på om jag skall byta ut den

/Danson

Låter fan bra! Elgitarren är kanske lite för burkig(sänk mellanregister och höj upp bas och diskant, de skulle jag gilla), men rösten är däremot väldigt bra!

Härlig text, Danson! "Jag slår till bollen, och den flyger sin väg"! Me likez! 😎 Bra låt!

\Dana

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla Danson, byt. 🙁 ....Du får godis! :rolleyes:

Vad tyckte du om låten?

Så funderar jag så länge på om jag skall byta ut den

/Danson

Låter fan bra! Elgitarren är kanske lite för burkig(sänk mellanregister och höj upp bas och diskant, de skulle jag gilla), men rösten är däremot väldigt bra!

Härlig text, Danson! "Jag slår till bollen, och den flyger sin väg"! Me likez! 😎 Bra låt!

\Dana

tack

kul som bara den med musik.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...