Reason Postat 16 april 2004 Dela Postat 16 april 2004 LÅTNAMN: All Night Long ARTIST/GRUPP:Reason GENRE: Dance LÅTLÄNGD:4,31 KOMPOSITÖR:Reason PRODUCENT:Reason EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.5 megabyte LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 16 april 2004 Dela Postat 16 april 2004 Awesome låt. Känns oldschool men ändå fräscht och nytt. Sånt här vill jag höra ute på krogen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 16 april 2004 Trådstartare Dela Postat 16 april 2004 Awesome låt. Känns oldschool men ändå fräscht och nytt. Sånt här vill jag höra ute på krogen! Gott! De skall kännas oldschcool 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 16 april 2004 Dela Postat 16 april 2004 Riktigt skönt sväng.. bra jobbat. Det enda jag stör mig på (liiite) är en återkommade bas som känns dubbel och lite för "rörig" 😄 .. annars kanon...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 16 april 2004 Trådstartare Dela Postat 16 april 2004 Riktigt skönt sväng.. bra jobbat.Det enda jag stör mig på (liiite) är en återkommade bas som känns dubbel och lite för "rörig" 😆 .. annars kanon...! Rätt, den e liiite maxad kanske, skall nog testa att mixa om den 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 april 2004 Dela Postat 17 april 2004 skönt Breakbeat-House sväng.. det som "störde" mig..( fel ord egentligen ) var Reason-ljuden ( moddade Badaid patchen?) som kom in... lyft fram kören i bakgrunden ( all night long )och smäll på ett par 7-ackord och ADD-9:or.... Det här gillade jag.. skönt.. /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 17 april 2004 Trådstartare Dela Postat 17 april 2004 skönt Breakbeat-House sväng.. det som "störde" mig..( fel ord egentligen ) var Reason-ljuden ( moddade Badaid patchen?) som kom in... lyft fram kören i bakgrunden ( all night long )och smäll på ett par 7-ackord och ADD-9:or.... Det här gillade jag.. skönt.. /D skall testas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 april 2004 Dela Postat 17 april 2004 Helt Ok 😆 men jag höll på att rammla av stolen vid dom snabba H-V panoreringen vid ~1.06 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 17 april 2004 Trådstartare Dela Postat 17 april 2004 Helt Ok 😆 men jag höll på att rammla av stolen vid dom snabba H-V panoreringen vid ~1.06 jag med, men va fan ibland får man låta bli att pilla i grejerna å se hur det mottages blamd lyssnare 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 april 2004 Dela Postat 17 april 2004 Helt Ok 😄 men jag höll på att rammla av stolen vid dom snabba H-V panoreringen vid ~1.06 😆 Ja...vaffasen..hårt vänster och hårt höger så det blir b.a.l.a.n.s. va??? 😛😆 . hoppas du inte slog i armbågen så den blev vätskefylld bara.. Reason: Låt kören komma ut lite mer bara..jag tycker att det låter som den är själva hooken i låten?..så experimentra mer med den... detta kan bli en höjdare /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 17 april 2004 Trådstartare Dela Postat 17 april 2004 Helt Ok 😄 men jag höll på att rammla av stolen vid dom snabba H-V panoreringen vid ~1.06 😆 Ja...vaffasen..hårt vänster och hårt höger så det blir b.a.l.a.n.s. va??? 😛😆 . hoppas du inte slog i armbågen så den blev vätskefylld bara.. Reason: Låt kören komma ut lite mer bara..jag tycker att det låter som den är själva hooken i låten?..så experimentra mer med den... detta kan bli en höjdare /D will do... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 april 2004 Dela Postat 18 april 2004 Störtskön clubmusik! Håller med föregående inläggare... fram med kören! Och panorering vid 1.06 fick mina ögon att flippa i takt i sidled för att till sist fastna i kors... sant! Jag kör i lurar.. 🙁 Kanske den distade guran oxå ska fram lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 20 april 2004 Dela Postat 20 april 2004 Sitter som en smäck! Bättre än Lionel Ritches version ( 🙂 ). Smackiga o sköna trummor. Håller med dom som tipsar om att sången/kören ska fram en bit, den är ju helskön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.