MittiPrick (oregistrerad) Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Hej hopp! Vill bara sĂ€ga att detta forum Ă€r bĂ€st! Har nu suttit o lĂ€st o sökt o lyssnat o tagit del av en massa nyttigheter frĂ„n folk som skriver hĂ€r. LĂ€r mig ngt nytt varje gĂ„ng jag tittar in, och kommer inte loss frĂ„n sighten i tid för att fĂ„ en hel natts sömn ö h t nĂ€r jag vĂ€l loggat in hĂ€r. Eftersom jag Ă€r helt ny pĂ„ detta med inspelningar sĂ„ Ă€r det en hel del facktermer jag Ă€nnu inte begriper, men........ jag lĂ€r mig hela tiden och jag Ă€r sÄÄÄ sjukt imponerad av hur bra ni Ă€r !! Dessutom hjĂ€lpsamma och bra pĂ„ att ge ut det ni sjĂ€lva kan. Finns det nĂ„n frĂ„ga som inte kan fĂ„ svar hĂ€r?! Eloge till alla! đ
mornel Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Dessutom hjĂ€lpsamma och bra pĂ„ att ge ut det ni sjĂ€lva kan. Finns det nĂ„n frĂ„ga som inte kan fĂ„ svar hĂ€r?! Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöre, kanske? đ Ăh, jag hĂ„ller med dig. Studio forum Ă€r toppen!
Mutto Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöredet beror pĂ„ vad det ska anvĂ€ndas till. men sug pĂ„ den hĂ€r; hur lĂ„ngt Ă€r ett BRA snöre? OT, sorry đź
Claes Holmerup Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Dessutom hjĂ€lpsamma och bra pĂ„ att ge ut det ni sjĂ€lva kan. Finns det nĂ„n frĂ„ga som inte kan fĂ„ svar hĂ€r?! Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöre, kanske? đź Ăh, jag hĂ„ller med dig. Studio forum Ă€r toppen! Hur stor Ă€r en halv bit socker? đ Jag kan faktiskt inte annat Ă€n hĂ„lla med. Ăven om jag en av vĂ€rstingarna, sĂ„ finns det alltid nya saker att lĂ€ra sig och nya infallsvinklar att beakta. Alltid kul med nördiga diskussioner - men lika kul Ă€r det med mer verklighetsförankrade diskussioner ocksĂ„... đ
Bunga Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 HÄller med till fullo. Detta forum Àr svÄrt att kombinera med studier dÄ ett bra betyg ofta krÀver att man sover ordentligt..
MittiPrick (oregistrerad) Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöredet beror pĂ„ vad det ska anvĂ€ndas till. men sug pĂ„ den hĂ€r; hur lĂ„ngt Ă€r ett BRA snöre? OT, sorry đź TillrĂ€ckligt skulle jag tro! đ
Danabacken Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 HĂ„ller med dig, MittiPrick! Studioforum is tha shit, assĂ„!! đź
mornel Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 HĂ„ller med dig, MittiPrick! Studioforum is tha shit, assĂ„!! đź Right on!
MittiPrick (oregistrerad) Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Jepp! mÄste ÀndÄ slita mig hÀrifrÄn nu............... natti natti!
MickeMikrofon Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 ja detta forum Àr toppen! Jag hade sÀkert slÀngt ivÀg en massa pengar pÄ fel grejer utan att lÀsa runt och frÄga hÀr! Tack!
Linus Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöre, kanske? đ SvĂ„rt att sĂ€ga. Den lĂ€ngsta trĂ„den blir bara lĂ€ngre och lĂ€ngre för varje dag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.