Jump to content
Annons

Hyllning!

MittiPrick (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Hej hopp!

Vill bara sÀga att detta forum Àr bÀst!

Har nu suttit o lÀst o sökt o lyssnat o tagit del av en massa nyttigheter frÄn folk som skriver hÀr. LÀr mig ngt nytt varje gÄng jag tittar in, och kommer inte loss frÄn sighten i tid för att fÄ en hel natts sömn ö h t nÀr jag vÀl loggat in hÀr.

Eftersom jag Àr helt ny pÄ detta med inspelningar sÄ Àr det en hel del facktermer jag Ànnu inte begriper, men........ jag lÀr mig hela tiden och jag Àr sÄÄÄ sjukt imponerad av hur bra ni Àr !!

Dessutom hjÀlpsamma och bra pÄ att ge ut det ni sjÀlva kan. Finns det nÄn frÄga som inte kan fÄ svar hÀr?!

Eloge till alla! 😕

Annons
Postat
Dessutom hjÀlpsamma och bra pÄ att ge ut det ni sjÀlva kan. Finns det nÄn frÄga som inte kan fÄ svar hÀr?!

Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöre, kanske? 😕

Äh, jag hĂ„ller med dig. Studio forum Ă€r toppen!

Postat
Hur lÄngt Àr ett snöre
det beror pÄ vad det ska anvÀndas till.

men sug pÄ den hÀr; hur lÄngt Àr ett BRA snöre?

OT, sorry 😼

Postat

Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöre, kanske? 😼

Äh, jag hĂ„ller med dig. Studio forum Ă€r toppen!

Hur stor Ă€r en halv bit socker? 😄

Jag kan faktiskt inte annat Ă€n hĂ„lla med. Även om jag en av vĂ€rstingarna, sĂ„ finns det alltid nya saker att lĂ€ra sig och nya infallsvinklar att beakta. Alltid kul med nördiga diskussioner - men lika kul Ă€r det med mer verklighetsförankrade diskussioner ocksĂ„... 🙂

Postat

HÄller med till fullo. Detta forum Àr svÄrt att kombinera med studier dÄ ett bra betyg ofta krÀver att man sover ordentligt..

Postat
Hur lÄngt Àr ett snöre
det beror pÄ vad det ska anvÀndas till.

men sug pÄ den hÀr; hur lÄngt Àr ett BRA snöre?

OT, sorry 😼

TillrÀckligt skulle jag tro!

😄

Postat
HĂ„ller med dig, MittiPrick! Studioforum is tha shit, assĂ„!! 😼

Right on!

Postat

Jepp!

mÄste ÀndÄ slita mig hÀrifrÄn nu............... natti natti!

Postat

This is the shit! :rolleyes:

Postat
Hur lĂ„ngt Ă€r ett snöre, kanske? 😆

SvÄrt att sÀga. Den lÀngsta trÄden blir bara lÀngre och lÀngre för varje dag. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.