Jump to content
Annons

Norsk rap/norwegian rap...


Nito_ (oregistrerad)

Recommended Posts

Nito_ (oregistrerad)

LÅTNAMN: L Krunk

ARTIST/GRUPP: LK4Zoo (Bestående av Ikonet og Nito)

GENRE: Rap (Norsk)

LÅTLÄNGD: ca 5 min

KOMPOSITÖR: Nito

PRODUCENT: Nito

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 4.57Mb

STATUS: Låta er ferdig.

LÅTLÄNK: LK4Zoo - L Krunk

Hva med litt norsk undergrunns rap? Litt Crunk fra deres söta bror? 🥰

Jeg har produsert beat'n, Ikonet og Nito er det som rapper, og jeg har produsert og mixa låta i sin helhet.

Skriv gjerne noen kommentarer, enten det er på rap'n i seg selv eller om det er noe teknisk. Prøver å få mest mulig kvalitet ut av produksjonene mine så all kritikk blir tatt i mot med åpne armer...så lenge det er saklig...

-Nito

Redigerat av Nito_
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Nito_ (oregistrerad)

Tack så mycket. Alltid fett å høre kritikk på låter, enten det er kritikk som er basert på lyriske teknikker eller produskjonen i sin helhet. Jobber en del for å få best mulig kvalitet ut av låtene og føler det gikk ganske bra med denne låta her.

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe.. jag har aldrig hört norsk rapp förr så jag vet inte hur det brukar låta!! Men jag tycker att detta är bra. Jag förstår inte heller ett ord av rappen. Jag tycker att produktionen är riktigt bra..

Men 2:41-2:50 känns väldigt otajt kändes inte som om det fans nån rytmkänsla just där. ¨

//Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Nito_ (oregistrerad)

Det er breakdown av beat'n rundt 02.41-02.50, det er kun lagt in for å skape litt variasjon i hele låta Myrli. Også fungerer den som en liten "pause" før vokalen og beat'n slår skikkelig inn igjen.

Synd dere ikke forstår hva som blir sagt, det er en ganske morsom tekst på den 🙁

Norsk rap høres omtrent ut som svensk, bare generelt litt bittelitt dårligere hehe Hører en del på svensk rap selv, synes dere har kommet lang innenfor den sjangeren. Selv om det er et relativt gammelt album hører jeg ganske ofte på "Gatumusikantarna" med "Fjärde värden". Helt konge album.

-Nito

Takker nok en gang for kommentarer som blir lagt inn. Ser på den som en viktig del av produksjonen i sin helhet å få høre hvordan andre tolker låta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg produktion!

Rapparen röst är lite egen och låter inte som en typisk rappare!..men ändå intressant!

Tufft när rösterna kommer in på 0:05 och igen på 1:41 och vidare...

Däremot händer det en skum grej på 2:41 - 2:48 i rytmen.. 😱

Ljudbilden är mycket bra... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nito_ (oregistrerad)

Takker for all kritikken som har kommet inn 😛

Håper det dukker opp noen flere som rapper her. Kom igjen nå Sverige, ta til motet og sleng opp et par låter nå

-Nito

Redigerat av Nito_
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade nog uppskattat lite mer fokus på trummorna. Nu är det mest den bullriga synten som hörs i basregistret. Sedan är det något i rapen som krockar med den ettriga synten.

Men annars låter det skoj. Och jag kan inte låta bli att tycka att all norska låter lite komiskt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nito_ (oregistrerad)

Takker nok en gang for dere ivrige svenskers kritikker 😄

Trummorna er kanskje lagt litt for langt bak i miksen, men låta på et stort anlegg rister satan opp til himmelen hehe

I motsetning til dere som synes norsk er komisk, synes jeg svensk er absolut overlevbart hehe Må innrømme at jeg synes dere svensker kicker skiten ut av oss normenn når det kommer til musikk generellt...Jeg er norsk, men det betyr ikke at jeg ikke kan innrømme mitt lands mangel på talent hehe Men det har jeg tenkt til å gjøre noe med...jah... 😄

Coolt!!  Fan va coolt det låter med rap på norska!  Dette här har ni gjort jättebra.

Jo takk, vi prøver å gjøre så godt vi kan 😄

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska spela denna låten för min tjej, hon är norsk 😄

Produktionen låter topp!

Inte jätteförtjust i basljudet dock, det känns lite för vått.. Hade vart shysstare med nåt tightare ljud där, men det är en detalj.

Bra produktion, rösterna låter bra..

Riktig party-rap! 😆

Redigerat av olke
Link to comment
Dela på andra sajter

Nito_ (oregistrerad)
Ska spela denna låten för min tjej, hon är norsk 😱

Produktionen låter topp!

Inte jätteförtjust i basljudet dock, det känns lite för vått.. Hade vart shysstare med nåt tightare ljud där, men det är en detalj.

Bra produktion, rösterna låter bra..

Riktig party-rap! 😆

Pass på så dama di ikke stikker fra deg pga mad bra norsk rap! :rolleyes:

Feite bassynthen er jo tight som en strikk mann! It's all attitude with a dash of fizz and pops to top it of 😆

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...