Jump to content
Annons

Nybörjare på Cubase.


Dr_Ahmet

Recommended Posts

Tjenare alla! Jo de e såhär att ja har fått cubase sx 3 instalerat på min data nu.. och sedan har ja letat efter sidor för att hjälpa mig lära mig programmet.. men ja har tyvärr inte hittat någon bra, förrutom denna sidan då.

Min fråga är.. Vet någon av er nått bra sätt att lära sig programmet? t.ex nån hemsida eller något sådant.

Jag har försökt att kolla vad olika saker gör å hur dom fungerar men jag får alltid tanken att jag inte lär mig det som jag borde lära mig..

Ja vill hellst lära mig grunderna på det och sedan dom mer avancerade grejjerna. tidigare har jag använt Fl studio 5 fast i en kort tid (har inte lärt mig tillräckligt mycke på det så att jag börjar använda det)

Jag har t.o.m hört att cubase är mer proffs programm och detta är ochså änn utav dom anledningarna ja vill lära mig det. Jag är ochså medveten om att man kan bli proffs på alla programmen.. men ja vill gärna lära mig cubase med 😲

All hjälp är jag mycket tacksam för å nån dag kanske jag kan hjälpa er med något. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Kolla Majkens hemsida. Leta upp ett av hans inlägg och klicka dig dit. Rekomenderas!

Jag var inte snabb nog i fingrarna.

Redigerat av Stinkey
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...