Dr_Ahmet Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Tjenare alla! Jo de e såhär att ja har fått cubase sx 3 instalerat på min data nu.. och sedan har ja letat efter sidor för att hjälpa mig lära mig programmet.. men ja har tyvärr inte hittat någon bra, förrutom denna sidan då. Min fråga är.. Vet någon av er nått bra sätt att lära sig programmet? t.ex nån hemsida eller något sådant. Jag har försökt att kolla vad olika saker gör å hur dom fungerar men jag får alltid tanken att jag inte lär mig det som jag borde lära mig.. Ja vill hellst lära mig grunderna på det och sedan dom mer avancerade grejjerna. tidigare har jag använt Fl studio 5 fast i en kort tid (har inte lärt mig tillräckligt mycke på det så att jag börjar använda det) Jag har t.o.m hört att cubase är mer proffs programm och detta är ochså änn utav dom anledningarna ja vill lära mig det. Jag är ochså medveten om att man kan bli proffs på alla programmen.. men ja vill gärna lära mig cubase med 😲 All hjälp är jag mycket tacksam för å nån dag kanske jag kan hjälpa er med något. 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
herwhisper Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Hej och välkommen! Majken på forumet har en sida som är bra om man vill lära sig sitt Cubase. Länken har du här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 (edited) Kolla Majkens hemsida. Leta upp ett av hans inlägg och klicka dig dit. Rekomenderas! Jag var inte snabb nog i fingrarna. Edited August 31, 2005 by Stinkey Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Ahmet Posted September 2, 2005 Author Share Posted September 2, 2005 jag fattar inte de där på majkens sida... vart är kuren?? vart står allt om cubase? Kostar de nått? :S (ber ursäkt om ni blir irriterade P.G.A mina dåliga frågor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest loopus Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Pagina kommer ut med en ny bok nästa vecka om Cubase SX3... kolla in den. http://pagina.se/bok.html?63608618 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilly Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 http://www.majken.se/ Där står mycket om cubase! Har själv många gånger tagit hjälp av hans sidan. Otroligt bra, och helt sjukt att det är gratis oxå 😉 för det är mkt bra info! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkera Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Kolla in http://www.askvideo.com/products.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Helt otroligt att ingen skrivit att "hjälp finns i manualen" jag kan väl med säkerhet säga att du inte köpt ditt sx3 😉 ? 😄 /puss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts