AndyPandy Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 (redigerat) Håller på att få totalt hjärnsläpp här ... Jag har just köpt en begagnad Evolution 33e. Jag sätter upp ett testprojekt i SX och den funkar helt utan problem. Men när jag kör igång ett av mina riktiga projekt funkar den inte; det kommer ingen midisignal oavsett vad jag sätter som midi input på mitt spår och alltså kan jag inte styra någon av mina syntar! Vad gör jag för fel? (Dock kommer det in midi, det ser jag på Transport Bar) Redigerat 9 augusti 2005 av AndyPandy
android Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Bara en gissning, men Cubase har inte igång nåt som filtrerar bort "onödiga" MIDI-signaler (MIDI-filter heter det va?).
AndyPandy Postat 9 augusti 2005 Trådstartare Postat 9 augusti 2005 Bara en gissning, men Cubase har inte igång nåt som filtrerar bort "onödiga" MIDI-signaler (MIDI-filter heter det va?). Har kollat det, men det verkar inte vara det!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.