Jump to content
Annons

be om ursäkt...


1-5  

3 röster

  1. 1. 1-5

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      1


Recommended Posts

Annons

Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 😄 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen.

Lycka till.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 🙂 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen.

Lycka till.

🙂

tack NEKO, hur ska man ändra det i en data som inte har någon musik program allt? går att göra det i windowmediaplayer? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 🙂 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen.

Lycka till.

🙂

tack NEKO, hur ska man ändra det i en data som inte har någon musik program allt? går att göra det i windowmediaplayer? 😄

maila låten till micke@lavrell.se så lägger jag upp den på min webserver 🙂

sen kan jag skriva in länken i den här tråden om du vill?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 😄 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen.

Lycka till.

🙂

tack NEKO, hur ska man ändra det i en data som inte har någon musik program allt? går att göra det i windowmediaplayer? 😄

maila låten till micke@lavrell.se så lägger jag upp den på min webserver 🙂

sen kan jag skriva in länken i den här tråden om du vill?

tack lavrell

! men jag ångra mig he he, har hört liten av era låtar så vågar man inte lägga ut min längre..he he tar det annan gång 😄

Redigerat av One night in The Trance
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...