Larsson Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Hej ... LÅTNAMN: Ett Noll ARTIST/GRUPP: Dirty Larry & The Masturbators GENRE: Spoken Word LÅTLÄNGD: 2.16 KOMPOSITÖR: Dirty Larry & The Masturbators PRODUCENT: Dirty Larry & The Masturbators EV. MEDVERKANDE: Ted INSPELNINGSÅR: vet ej 98 kanske FORMAT: Mp3 STORLEK: 2MB Kanske STATUS: Den får vara som den är LÅTEN : Your browser does not support the HTML5 audio tag Detta är rätt gammalt...men jag tycker själv att det är rätt kul att höra på.. hoppas ni tycker det åxo!! 🙂
Larsson Posted August 8, 2005 Author Posted August 8, 2005 av responsen att dömma..verkar den inte vara så rolig allmänt sett!! 😉
Larsson Posted August 9, 2005 Author Posted August 9, 2005 (edited) ääääufff....snyft!!...jag som tyckte det var ett så bra sätt att använda text!! och ja det är inte hifi inspelning...men om man hör det för vad det är kanske det borde ha någon typ av kvalitet...eller vadå?? inte en kommentar!!....sjusan vad ohyggligt!! jag får lägga upp publik friare i fortsättningen 🙂 jag önskar åtminstone att bli ordentligt sågad...är det för mycket begärt eller?? nä nu jävlar går jag & dricker en lättöl utspädd med hallonsaft för att dränka sorgen.. 😕 Edited August 9, 2005 by Larsson
hackeman Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Alltså refrängen suger, om där nu ens är någon. Men ditt sätt att halvsnacka in texten gillade jag faktiskt. Lite grann iaf. Jag menar, vad är det som säger att detta skulle vara sämre än att rappa in en text? Kan inte sjunga, men har en åsikt och lite oral rytm. Det har ni gemensamt. 😕 Tycker själva konceptet funkar lika bra som rap, än om jag inte gillar det lika bra.
Larsson Posted August 9, 2005 Author Posted August 9, 2005 Alltså refrängen suger, om där nu ens är någon. Men ditt sätt att halvsnacka in texten gillade jag faktiskt. Lite grann iaf. Jag menar, vad är det som säger att detta skulle vara sämre än att rappa in en text? Kan inte sjunga, men har en åsikt och lite oral rytm. Det har ni gemensamt. Tycker själva konceptet funkar lika bra som rap, än om jag inte gillar det lika bra. äntligen någon som slrevnågot...nu kan jag pusta ut & gå vidare med livet.. ja detta är inte vad jag normalt sysslar med..trummorna är gjorda på en gammal asr-10 sampler & det är inspelat på kasett..& det är inte mycket till refräng.. men jag vet inte om det borde vara någon heller... jag blev bara förvånad över hur texten lyckades klämmas in i musiken!! tack för feedbacken 😉
Vallhagen Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Låter hederligt kaxigt punkskrammel i mina öron, och det behöver ju inte vara helt fel? Inget jag lyssnar på om-o-om igen, men ett medelbetyg är det värt. Jag har inte lyssnat ordentligt på texten heller, vilket jag kanske borde ha gjort för att ge en helt rättvis bedömning. cho fleut Beng1
Larsson Posted August 10, 2005 Author Posted August 10, 2005 Låter hederligt kaxigt punkskrammel i mina öron, och det behöver ju inte vara helt fel? Inget jag lyssnar på om-o-om igen, men ett medelbetyg är det värt. Jag har inte lyssnat ordentligt på texten heller, vilket jag kanske borde ha gjort för att ge en helt rättvis bedömning. cho fleut Beng1 yes skrammligt & bra... lyssnade du på den en gång så är jag nöjd!! text mässigt är detta det bästa jag gjort...enligt mig!! yack för att ni tog er tid & sammanfattade några rader!! 🙁
Recommended Posts