Jump to content
Annons

sb live 5.1 + kx drivers


hetfield_roam

Recommended Posts

Tjaba!! får inte igång min mikrofon nu när jag installerat kx drivers. nån som har samma drivrutiner och kan hjälpa mig?

Mikrofonen fungerade förut när jag körde med sound blasters egna drivrutiner

Kx installerade även en massa midi grejer (jag kan inget om detta som ni hör) men nu hör jag inget midi-ljud längre...jag kunde förut få igång så trummor och sånt lät bra i cubase, men nu fungerar inte ens mitt guitar-pro ljud(som efter dessa har installerats står för inställda på kx synth 2 SB01025.1 a800".nån som vet va jag ska välja? jag kan iofs ställa in det på "microsoft gs wavetable synth", men det känns ju knepigt nu när jag installerat nya drivtrutiner för att få ner latencyn och få bättre midi, eller är jag ute å cyklar nu igen? Verkligen tacksam för lite hjälp!

msn: hetfield_roam@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det hänger väl med dokumentation och manual i kX-mappen? Annars finns det att hämta på hemsidan.

Där kan du läsa dig till om hur kX mixer och all viktig routing fungerar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guld!!

alltid ska man vara för snabb å fråga! hehe...jag fick igång det tack var hemsidan som du sa...jag vet att det är irriterande när nån frågar såna här dumma enkla sake rutan att ens titta försöka sjävla först. men sånt är livet för den vise, tack så mycket för hjälpen.

Nu är det bara mitt midi-problem kvar, hur får jag kx synth att låta i både cubase och guitar-pro? nån enkel grej jag missat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...