Utan Namn Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 (redigerat) Jo, nu har man ju hĂ€ngt hĂ€r en tid utan att riktigt presenterat sig. Mitt namn Ă€r Elias, jag Ă€r 21 Ă„r gammal och jag kommer frĂ„n Stockholm. Mitt "artistnamn" (kĂ€nns konstigt att sĂ€ga sĂ„) Ă€r Ljudkraft. Vad jag gör för musik? Mest sĂ„ blir det vĂ€l goa/psy trance men jag försöker vĂ€l ocksĂ„ göra lite mer lugna lĂ„tar. Jag gillar riktiga syntar och anvĂ€nder mig aldrig utav softwaresyntar. Varför? Jag tycker det Ă€r trĂ„kigt att sitta och pilla med datorn. Vill helst anvĂ€nda dataprogram sĂ„ lite som möjligt. Finns det nĂ„got roligare att skruva fram egna ljud pĂ„ en fet synt? NEJ! đł Mitt problem att Ă€r jag aldrig blir nöjd med vad jag har. Just nu har jag en nova II, nordlead II, juno 106 och en xp-30. Men jag vill sÄÄÄ gĂ€rna ha en virus kc ocksĂ„! đČ Men sĂ„ Ă€r det nog för alla musiknördar. đ Hur som helst, det var kort om mig. Vill du lyssna pĂ„ mina alster sĂ„ kan du göra det pĂ„ www.ljudkraft.com. Och sĂ„ hĂ€r ser min studio ut: đ Redigerat 29 mars 2004 av Utan Namn
insolitus Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Tjenare!!! Men sĂ„ Ă€r det nog för alla musiknördar. đ Ja det kan du hoppa upp och sĂ€tta dig pĂ„!!
Neosus Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 (redigerat) Tjena Ă„ vĂ€lkommen!! Sjysst studio. đ đ Redigerat 29 mars 2004 av Grahn
Lundin Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 oellkömm.. ( dom sĂ€ger sĂ„ i östergötland och det betyder Welcome..alias VĂ€lkommen )...fet vagnspark du har förrexten...ska försöka tanka upp en bild pĂ„ min monsterpark snart... đ p.s det Ă€r ju faktiskt roligare med RIKTIGA rattar...inte mjuka dito... đ /D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.