Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jo, nu har man ju hÀngt hÀr en tid utan att riktigt presenterat sig.

Mitt namn Àr Elias, jag Àr 21 Är gammal och jag kommer frÄn Stockholm.

Mitt "artistnamn" (kÀnns konstigt att sÀga sÄ) Àr Ljudkraft.

Vad jag gör för musik? Mest sÄ blir det vÀl goa/psy trance men jag försöker vÀl ocksÄ göra lite mer lugna lÄtar.

Jag gillar riktiga syntar och anvÀnder mig aldrig utav softwaresyntar. Varför?

Jag tycker det Ă€r trĂ„kigt att sitta och pilla med datorn. Vill helst anvĂ€nda dataprogram sĂ„ lite som möjligt. Finns det nĂ„got roligare att skruva fram egna ljud pĂ„ en fet synt? NEJ! 😳

Mitt problem att Ă€r jag aldrig blir nöjd med vad jag har. Just nu har jag en nova II, nordlead II, juno 106 och en xp-30. Men jag vill sÄÄÄ gĂ€rna ha en virus kc ocksĂ„! đŸ˜Č

Men sĂ„ Ă€r det nog för alla musiknördar. 😄

Hur som helst, det var kort om mig. Vill du lyssna pÄ mina alster sÄ kan du göra det pÄ www.ljudkraft.com.

Och sĂ„ hĂ€r ser min studio ut: studio3.jpg😉

Redigerat av Utan Namn
Annons
Postat

Tjenare!!!

Men sĂ„ Ă€r det nog för alla musiknördar. 😉

Ja det kan du hoppa upp och sÀtta dig pÄ!!

Postat

oellkömm..

( dom sĂ€ger sĂ„ i östergötland och det betyder Welcome..alias VĂ€lkommen )...fet vagnspark du har förrexten...ska försöka tanka upp en bild pĂ„ min monsterpark snart... 😉

p.s det Ă€r ju faktiskt roligare med RIKTIGA rattar...inte mjuka dito... 🙂

/D

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.