Jump to content
Annons

behöver låttext


Madde_ (oregistrerad)

Recommended Posts

Madde_ (oregistrerad)

Hej allihopa! 😄 Jag är en tjej på 14 (snart 15år) som har lite problem..Jag är jättedålig på att skiriva texter..har kanske dålig fantasi,vad vet jag.Men jag söker dig,som är ungefär i min ålder..kanske mellan 13-17 år som är duktig på att skriva låttexter som jag kan sjunga..Du får givetvis betalt.Jag ska nämligen spela i end emo på radion ska ska skickas till olika skivbolag och även spela in en skiva till som ska skickalikdant som den andra. Är du intresserad? Mejla mej! Mickesmadde@hotmail.com

Du ska bo i närheten av kalmar,så det blir lättare med betalning. 🙂

Kram Madde 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Hej allihopa! 😄 Jag är en tjej på 14 (snart 15år) som har lite problem..Jag är jättedålig på att skiriva texter..har kanske dålig fantasi,vad vet jag.Men jag söker dig,som är ungefär i min ålder..kanske mellan 13-17 år som är duktig på att skriva låttexter som jag kan sjunga..Du får givetvis betalt.Jag ska nämligen spela i end emo på radion ska ska skickas till olika skivbolag och även spela in en skiva till som ska skickalikdant som den andra. Är du intresserad? Mejla mej! Mickesmadde@hotmail.com

Du ska bo i närheten av kalmar,så det blir lättare med betalning. 😉

Kram Madde 😛

Madde!

Förlåt, men efter alla märkliga nicks som har härjat på forumet sista tiden så blir man en smula misstänksam.

Tyvärr så är det så att det inte fins någon -17 år som skriver bra texter. Varför begränsar du din 'platsannons' till den åldersgruppen?

Jag är äldre än så & skriver knäckande texter som hamnar på hitlistorna (du har hört vissa av dom redan). Jag bor i närheten till Kalmar & är öppen för alla typer av samarbeten.

Men om det bara är åldern det hänger på så kan du ju PM'a Viktor Den Store.....

Skojade bara.

Du, Musik, du hade inte behövt skapa ett nick till så snabbt!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Ska demos spelas in på radio? Menar du en kassettradio då eller? Ska du bränna en CD av den kassetten sedan då? Ska texten vara på engelska, franska, italienska, tyska eller svenska?

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa! 😛 Jag är en tjej på 14 (snart 15år) som har lite problem..Jag är jättedålig på att skiriva texter..har kanske dålig fantasi,vad vet jag.Men jag söker dig,som är ungefär i min ålder..kanske mellan 13-17 år som är duktig på att skriva låttexter som jag kan sjunga..Du får givetvis betalt.Jag ska nämligen spela i end emo på radion ska ska skickas till olika skivbolag och även spela in en skiva till som ska skickalikdant som den andra. Är du intresserad? Mejla mej! Mickesmadde@hotmail.com

Du ska bo i närheten av kalmar,så det blir lättare med betalning. 😄

Kram Madde 😄

Madde!

Förlåt, men efter alla märkliga nicks som har härjat på forumet sista tiden så blir man en smula misstänksam.

Tyvärr så är det så att det inte fins någon -17 år som skriver bra texter. Varför begränsar du din 'platsannons' till den åldersgruppen?

Jag är äldre än så & skriver knäckande texter som hamnar på hitlistorna (du har hört vissa av dom redan). Jag bor i närheten till Kalmar & är öppen för alla typer av samarbeten.

Men om det bara är åldern det hänger på så kan du ju PM'a Viktor Den Store.....

Skojade bara.

Du, Musik, du hade inte behövt skapa ett nick till så snabbt!

Om du skriver texter som spelas på radio måste de vara dåliga 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa! 😉 Jag är en tjej på 14 (snart 15år) som har lite problem..Jag är jättedålig på att skiriva texter..har kanske dålig fantasi,vad vet jag.Men jag söker dig,som är ungefär i min ålder..kanske mellan 13-17 år som är duktig på att skriva låttexter som jag kan sjunga..Du får givetvis betalt.Jag ska nämligen spela i end emo på radion ska ska skickas till olika skivbolag och även spela in en skiva till som ska skickalikdant som den andra. Är du intresserad? Mejla mej! Mickesmadde@hotmail.com

Du ska bo i närheten av kalmar,så det blir lättare med betalning. 😄

Kram Madde 😏

Jag är 15, bor i Kalmar, och skriver bland annat texter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så är det så att det inte fins någon -17 år som skriver bra texter. Varför begränsar du din 'platsannons' till den åldersgruppen?

Är det lite jantelag där eller hur motiverar du det? Egen smak?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Madde. Bor Kalmar, men är oxå kass på texter och

är iofs 35år och kille, jösses allt va visst fel där 😆 ,

kolla med adrojd här på forumet han huserar oxå här i

byggden nånstans....Kalmar alltså...

😛😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

hehehe.. rolig tråd... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...