Hans Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 (redigerat) ... We are the ones who saves a better pay, so let’s start saving! There’s a voice we’re saving. We’re saving our own voice! It’s true we’ll save a better pay?, just you and Hans... Edit, ändrade lite som var fel! Redigerat 2 oktober 2005 av Hans
Hans Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 ... Send them your pay, so they’ll know that someone saves. And their wifes will be longer and free...
Hans Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 (redigerat) ... (Cindy Lauper) Well, well, well, well let´s realize that a save can only pay, (Kim Carnes) when we stand together as me (na da ta da dida - Cindy Lauper) Edit Ändrade ifrån det felaktiga ta ta da ta dida till det korrekta na da ta da dida Redigerat 2 oktober 2005 av Hans
Per_a_55 Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 BLÄÄÄUUUH!!!MAÄÄÄUUUH!!! 😕 BLUUUUÄÄÄH MUÄÄÄAAAH 😉
ViktorDenStore Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Postat 2 oktober 2005 BLÄÄÄUUUH!!!MAÄÄÄUUUH!!! 😕 BLUUUUÄÄÄH MUÄÄÄAAAH 😉 Jag vet vad gubben skriker... 😄
Pazo Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 BLÄÄÄUUUH!!!MAÄÄÄUUUH!!! BLUUUUÄÄÄH MUÄÄÄAAAH 😉 Jag vet vad gubben skriker... 😎 vadå? 😛
ViktorDenStore Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Postat 2 oktober 2005 BLÄÄÄUUUH!!!MAÄÄÄUUUH!!! BLUUUUÄÄÄH MUÄÄÄAAAH 😎 Jag vet vad gubben skriker... 😎 vadå? 😛 Kämpa nu'rå gubbar... snart sida 1000!!! 😄 Nä... egentligen skriker han... "Pazo är snyggast i hela världen" 😉
Pazo Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 BLÄÄÄUUUH!!!MAÄÄÄUUUH!!! BLUUUUÄÄÄH MUÄÄÄAAAH 😎 Jag vet vad gubben skriker... 😎 vadå? 😛 Kämpa nu'rå gubbar... snart sida 1000!!! 😄 Nä... egentligen skriker han... "Pazo är snyggast i hela världen" 😉
Pazo Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 *varning för ett nytt inlägg kan komma alldeles strax* OMG!!! 😛
Jocke Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 ... We are the ones who saves a better pay, so let’s start saving! There’s a voice we’re saving. We’re saving our own voice! It’s true we’ll save a better pay?, just you and Hans... Edit, ändrade lite som var fel! ... Send them your pay, so they’ll know that someone saves. And their wifes will be longer and free... ... (Cindy Lauper) Well, well, well, well let´s realize that a save can only pay, (Kim Carnes) when we stand together as me (na da ta da dida - Cindy Lauper) Edit Ändrade ifrån det felaktiga ta ta da ta dida till det korrekta na da ta da dida Haha, fan va skön du är Hans.
Hans Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Tackar tackar ! Den här då: and things to be found to be found, I'm sure that we all will miss her so (tada tada taoo) it's the final...
Jocke Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Tackar tackar 🙂! Den här då: and things to be found to be found, I'm sure that we all will miss her so (tada tada taoo) it's the final... ...countdown (tadadaaada tada datadaaaa tada daaada) the final countdown...
Pazo Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Vem tar sig an gitarrsolot? Europe suger slak hästballe
Hans Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Fn, kommer inte ihåg alls, är det måhända? Dudelidududelidududeliduliiiiduletulepuuuiiiäääh? Eller var det kanske...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Vem tar sig an gitarrsolot? JAG! jag är kung på gitarr. Btw, jag kom hem först nu 🙂
Hans Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Vem tar sig an gitarrsolot? Europe suger slak hästballe Europe är faktiskt ingen person, så i sånt fall får du skriva att Rockgruppen Europe´s medlemmar suger tillsammans på en hästs balle som för tillfället befinner sig ut i slakt tillstånd, men att lite beroende på så kan detta förändra sig!
The Edge Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Vem tar sig an gitarrsolot? Europe suger slak hästballe Europe är faktiskt ingen person, så i sånt fall får du skriva att Rockgruppen Europe´s medlemmar suger tillsammans på en hästs balle som för tillfället befinner sig ut i slakt tillstånd, men att lite beroende på så kan detta förändra sig! 🙂😄😆
Pazo Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Vem tar sig an gitarrsolot? Europe suger slak hästballe Europe är faktiskt ingen person, så i sånt fall får du skriva att Rockgruppen Europe´s medlemmar suger tillsammans på en hästs balle som för tillfället befinner sig ut i slakt tillstånd, men att lite beroende på så kan detta förändra sig! Men enligt min mening betyder det inte som att jag syftar på en person. Att jag bara skriver europe är för att alla här antagligen redan vet att det är en rockgrupp så den delen behöver inte vidare förklaring. Och då betyder meningen att var och en i bandet suger en hästs balle som råkar befinna sig i slakt tillstånd. En mycket äklig handling som jag själv aldrig skulle tänka mig att utföra... 🙂
Recommended Posts