ViktorDenStore Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 VIKTOR 😉 ;) 🙂 :) 😄 Tjena snygging... läget? Nu är det bra 😱 Självdå? När jag kommer blev det bra menar du 🥰 Jodå... nu när jag kom hit till dig blev det bra 😉
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 VIKTOR 😉 ;) 🙂 :) 😄 Tjena snygging... läget? Nu är det bra 😱 Självdå? När jag kommer blev det bra menar du 🥰 Jodå... nu när jag kom hit till dig blev det bra 😉 hahaha....fan va bra vi är! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Sådär! Nu har Rombo gjort techno, hur låter det? Långt långt långt ifrån färdig. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hur visste du att jag höll på med det? 😱 Sjunde sinnet vettdu. 😉 wuääähh bläääh!
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Sådär! Nu har Rombo gjort techno, hur låter det? Långt långt långt ifrån färdig. Your browser does not support the HTML5 audio tag hmm...Minimalistisk techno lr?...Grundiden är skön, utveckla den så blire fint 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Sådär! Nu har Rombo gjort techno, hur låter det? Långt långt långt ifrån färdig. Your browser does not support the HTML5 audio tag hmm...Minimalistisk techno lr?...Grundiden är skön, utveckla den så blire fint 😉 Jahman. Feedbacken är positiv än så länge. Men ett "blop sen ett blopp baklänges" borde läggas på, om man ska lyssna på en mina tech vänner i GBG. 😱
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Sådär! Nu har Rombo gjort techno, hur låter det? Långt långt långt ifrån färdig. Your browser does not support the HTML5 audio tag hmm...Minimalistisk techno lr?...Grundiden är skön, utveckla den så blire fint 🥰 Jahman. Feedbacken är positiv än så länge. Men ett "blop sen ett blopp baklänges" borde läggas på, om man ska lyssna på en mina tech vänner i GBG. 😉 blopp med blopp bakländes är alltid bra 😱
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Vet ni!!..jAg köpte ett bra schampo för en gångs skull! 😱.... gjorde det i söndags. Tvättade håret igår tror jag de va, Nu blev de mjukt å jättefluffigt ä jätteskönt 😉
ViktorDenStore Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 VIKTOR 😄 :D 😄 :D 😄 Tjena snygging... läget? Nu är det bra Självdå? När jag kommer blev det bra menar du 😉 Jodå... nu när jag kom hit till dig blev det bra 🥰 hahaha....fan va bra vi är! 😄 😎 Jepp... särskilt jag... 😱 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 You can't have it once you've had it!
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 You can't have it once you've had it! you cant hear it once you heard it
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 You can't have it once you've had it! you cant hear it once you heard it You can't see it once you've seen it.
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 You can't have it once you've had it! you cant hear it once you heard it You can't see it once you've seen it. you cant grab it once youve got it
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Har ni sett Stevie Wonders nya bil? Nä inte han heller.... Buuuuuu!!! 😱
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Har ni sett Stevie Wonders nya bil? Nä inte han heller.... Buuuuuu!!! 😄 Hahaha 😉 Fyfan va roligt... 😱 🥰
nurfen Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Ska se sin city nu!...puzz på er! Haha, så hård.. "I don't know bout you, but I'm havin a ball"
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Har ni sett min nya bil? Näe, inte jag heller.
Danabacken Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 (redigerat) Danabacken är 89:a 😕 😉 klart! 😄 Redigerat 4 oktober 2005 av Danabacken
mornel Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Har ni sett Stevie Wonders nya bil? Nä inte han heller.... 😕 -Vet du vad Stevie Wonders fru gör när de bråkar? -Nej? -Gömmer Logicdongeln!
Recommended Posts