Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har det kommit en ny Fender Jaguar med Tune-o-matic stall och dubbla humbuckers. Fan vad snygg den e! Svart med svart plektrumskydd. Har lÀnge tÀnkt bestÀlla en customgjord sÄn hÀr fast med p90-mickar. Köpa denna och installera Seymore Duncan Phat Cats?

Fender Jaguar HH

En liten bild155031.jpg

Annons
Postat

Extremt snygg! Till det facila priset av? đŸ˜Č

Började fundera hÀromdagen pÄ att köpa ny gura och har tÀnkt i dom hÀr banorna. Jaguar, Mustang eller Jag-Stang...

Postat

Vad jag vet sÄ Àr den tillverkad i japan vilket borde betyda ett pris pÄ sÀg 7995;-? Jag skulle vilja ha en med Phat Cats i Àlskar designen och kÀnslan i en jagga men vill ha en planka med p90-mickar

Postat
Vad jag vet sÄ Àr den tillverkad i japan vilket borde betyda ett pris pÄ sÀg 7995;-? Jag skulle vilja ha en med Phat Cats i Àlskar designen och kÀnslan i en jagga men vill ha en planka med p90-mickar

DĂ€r ser man. En seriös kandidat alltsĂ„. Är phat cats en typ av P90?

Postat

Ja det Àr Àr p90-mickar som passar direkt dÀr det suttit en humbucker sÄ att man t ex slipper skaffa ett nytt plektrumskydd. Tillverkade av Seymore Duncan.

Postat

Fin! Man blir ju köpsugen.

Postat

Gittaristen i det band som jag spelar i har precis köpt en Fender Jaguar, och antagligen den nya modellen (ser i alla fall precis likadan ut som pÄ bilden). Kostade typ 5000 - 6000 kronor vad jag vet...

Har inte hört honom spea pĂ„ den Ă€n, sĂ„ jag har inga mer kommentarer att tillĂ€gga. 😏

/johan

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Men inte ska man ha humbuckers pĂ„ en Jaguar inte!! 😕

Postat

Stinkey, nÀ inte om det ska lÄta som en jaguar. Men eftersom Fender Jaguar Àr den i sÀrklass snyggaste plankan som gjorts enligt mig sÄ vore det kul att ha en som lÄter bra till rock/pop/punk osv istÀllet för att vara en ganska renodlad surfgitarr.

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Jag Ă€r bara sĂ„ hĂ€r 26 Ă„r efterĂ„t fortfarande arg pĂ„ mig sjĂ€lv för att jag sĂ„lde min original Jaguar. 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.