Emil Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Nu har det kommit en ny Fender Jaguar med Tune-o-matic stall och dubbla humbuckers. Fan vad snygg den e! Svart med svart plektrumskydd. Har lÀnge tÀnkt bestÀlla en customgjord sÄn hÀr fast med p90-mickar. Köpa denna och installera Seymore Duncan Phat Cats? Fender Jaguar HH En liten bild
Jocke Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Extremt snygg! Till det facila priset av? đČ Började fundera hĂ€romdagen pĂ„ att köpa ny gura och har tĂ€nkt i dom hĂ€r banorna. Jaguar, Mustang eller Jag-Stang...
Emil Postat 19 juni 2005 TrÄdstartare Postat 19 juni 2005 Vad jag vet sÄ Àr den tillverkad i japan vilket borde betyda ett pris pÄ sÀg 7995;-? Jag skulle vilja ha en med Phat Cats i Àlskar designen och kÀnslan i en jagga men vill ha en planka med p90-mickar
Jocke Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Vad jag vet sĂ„ Ă€r den tillverkad i japan vilket borde betyda ett pris pĂ„ sĂ€g 7995;-? Jag skulle vilja ha en med Phat Cats i Ă€lskar designen och kĂ€nslan i en jagga men vill ha en planka med p90-mickar DĂ€r ser man. En seriös kandidat alltsĂ„. Ăr phat cats en typ av P90?
Emil Postat 19 juni 2005 TrÄdstartare Postat 19 juni 2005 Ja det Àr Àr p90-mickar som passar direkt dÀr det suttit en humbucker sÄ att man t ex slipper skaffa ett nytt plektrumskydd. Tillverkade av Seymore Duncan.
Musiker Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Gittaristen i det band som jag spelar i har precis köpt en Fender Jaguar, och antagligen den nya modellen (ser i alla fall precis likadan ut som pĂ„ bilden). Kostade typ 5000 - 6000 kronor vad jag vet... Har inte hört honom spea pĂ„ den Ă€n, sĂ„ jag har inga mer kommentarer att tillĂ€gga. đ /johan
Stinkey (oregistrerad) Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 Men inte ska man ha humbuckers pĂ„ en Jaguar inte!! đ
Emil Postat 20 juni 2005 TrÄdstartare Postat 20 juni 2005 Stinkey, nÀ inte om det ska lÄta som en jaguar. Men eftersom Fender Jaguar Àr den i sÀrklass snyggaste plankan som gjorts enligt mig sÄ vore det kul att ha en som lÄter bra till rock/pop/punk osv istÀllet för att vara en ganska renodlad surfgitarr.
Stinkey (oregistrerad) Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 Jag Ă€r bara sĂ„ hĂ€r 26 Ă„r efterĂ„t fortfarande arg pĂ„ mig sjĂ€lv för att jag sĂ„lde min original Jaguar. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.