tordA Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 pĂ„ MySpace đ jag sökte pĂ„ musik och SilverSide đ (det blev 13 trĂ€ff men 2 har skrivit "Silverside Up" NickelQuack du vet...) fĂ„r jag vara med i coola klubben nu dĂ„...? đđđđ
Ÿoffe Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Sorry Rockis Du har varit medlem lÀnge i coola klubben, hedersmedlem faktiskt, fast ditt medlemskort har kommit pÄ villovÀgar tydligen. LÄt mig kolla med vÄr administration vad som kan ha hÀnt sÄ Äterkommer jag med besked snarast. Vi bytte nyligen medlemsansvarig sÄ det kan ha uppstÄtt nÄgot trassel dÀr. Jag ser ocksÄ att du inte betalt din medlemsavgift. VÀnligen sÀtt in alla pengar du har pÄ mitt....hrm...förlÄt klubbens konto snarast, Jag PMar dig numret. à terigen, varmt vÀlkommen i CK. /Coola R
hackeman Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 FĂ„r ta och Gratulera Hacke đ Ehh... hehe.... va? đ€Ș
dede Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 En Roffe om dagen. Punkt. đ Vi vĂ€ntar pĂ„ dagens! đ
Cloudsurfer Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 Haha oj Ehm nae min post blev ganska snurrig đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.