peterthegreat Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Först utav allt. Finns det inga regler som bestĂ€mmer hur man ska presentera sig? Om det finns. Varna mig innan jag skriver allt detta. đ Iallafall. Mitt namn stĂ„r i Ă€mnestiteln. Blev 19 i mars. HĂ„llt pĂ„ med musik sen 7:an. AlltsĂ„ i ca 5-6 Ă„r. HĂ„ller pĂ„ med mestadels elektroniskt musik eftersom jag inte fĂ„r nĂ„tt sjysst inspelninsljud med guran i datorn. Annars sitter man ju dĂ„ och lirar med guran i enbart förstĂ€rkaren dĂ„. HĂ„rdrock har vĂ€ll varit musiksmaken Ă€nda sen jag fick höra storebrorsans Guns N' Roses skivor nĂ€r jag var liten. Idolerna dĂ„ra. Kommer alltid va. đ NĂ„tt mer. Jo jag har humor. Det Ă€r bra att veta. Ălskar Off-Topic trĂ„den. đ Alla verkar sĂ„ grymmt sjyssta hĂ€r. đ Ska man dra ett skĂ€mt som avslut kanske? Hmm......Kommer inte pĂ„ nĂ„tt. đ
hackeman Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 HallĂ„ja och vĂ€lkommen! VĂ€ntar ivrigt pĂ„ ditt skĂ€mt... đ
Benjamin Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 VĂ€lkommen, vĂ€lkommen och vĂ€lkommen!!! VadĂ„? Blev det inget skĂ€mt...? đ Hmmm... Kanske lika bra det... Tror jag fĂ„tt min beskĂ€rda del av skĂ€mt för dagen... Idag var det en arbetskompis som - angĂ„ende mina vita ben - upplyste mig om att "om man tar en asprin och lĂ€gger pĂ„ dina ben kommer det se ut som du har en leverflĂ€ck..." đđđ Hehehe... tror jag mĂ„ste ut mer i solen... Men Ă„terigen... VĂ€lkommen!!!! / BB
Linus Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Ska man dra ett skĂ€mt som avslut kanske? Det Ă€r ingen vits med det! *trumvirvel & cymbal* đ VĂ€lkommen!
stajo Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Hej och vĂ€lkommen! Idag var det en arbetskompis som - angĂ„ende mina vita ben - upplyste mig om att "om man tar en asprin och lĂ€gger pĂ„ dina ben kommer det se ut som du har en leverflĂ€ck..."  dĂ„ skall du se hur jag ser ut.... brunt ansikte och bruna hĂ€nder och resten vitt... sĂ„ blir det om man vĂ„tdrĂ€kt alltför ofta đ ser ut som jag har en vit drĂ€kt nĂ€r jag inte bĂ€r den đ , och frĂ„ga nu inte varför jag bĂ€r den đ
Linus Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 (redigerat) dĂ„ skall du se hur jag ser ut.... brunt ansikte och bruna hĂ€nder och resten vitt... sĂ„ blir det om man vĂ„tdrĂ€kt alltför ofta đ ser ut som jag har en vit drĂ€kt nĂ€r jag inte bĂ€r den  , och frĂ„ga nu inte varför jag bĂ€r den đ Varför har du vĂ„tdrĂ€kt? *hoppas pĂ„ ett skĂ€mt som svar* Redigerat 17 juni 2005 av vectro
peterthegreat Postat 17 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 17 juni 2005 (redigerat) Tack allihopa. đ FĂ„r se om jag kan slĂ€nga till med ett skĂ€mt nĂ„ngĂ„ng. Fast det kommer ovĂ€ntat, nĂ€r ni minst anar det. Och det kanske inte blir under just denna kategori. Redigerat 17 juni 2005 av peterthegreat
Âźoffe Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 PeterTheGreat AnsprĂ„kslöst alias đ VĂ€ldigt vĂ€lkommen till detta trevliga forum! RoffeTheGreat đ
Hemluth Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Först utav allt. Finns det inga regler som bestĂ€mmer hur man ska presentera sig? Om det finns. Varna mig innan jag skriver allt detta. đ Iallafall. Mitt namn stĂ„r i Ă€mnestiteln. Blev 19 i mars. HĂ„llt pĂ„ med musik sen 7:an. AlltsĂ„ i ca 5-6 Ă„r. HĂ„ller pĂ„ med mestadels elektroniskt musik eftersom jag inte fĂ„r nĂ„tt sjysst inspelninsljud med guran i datorn. Annars sitter man ju dĂ„ och lirar med guran i enbart förstĂ€rkaren dĂ„. HĂ„rdrock har vĂ€ll varit musiksmaken Ă€nda sen jag fick höra storebrorsans Guns N' Roses skivor nĂ€r jag var liten. Idolerna dĂ„ra. Kommer alltid va. đ NĂ„tt mer. Jo jag har humor. Det Ă€r bra att veta. Ălskar Off-Topic trĂ„den. đ Alla verkar sĂ„ grymmt sjyssta hĂ€r. đ Ska man dra ett skĂ€mt som avslut kanske? Hmm......Kommer inte pĂ„ nĂ„tt. đ Det Ă€r inte du som Ă€r den dĂ€r skĂ€ggige mp-mullen va? Om inte: VĂ€lkommen. đ
Tilly Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 jag tycker ditt avslut var ett jĂ€vla skĂ€mt đ hahahaha jag garvar.. haha,, sorry har kass humor đ VĂ€lkommen föressten đ
Per_a_55 Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 VÄtdrÀkt? Vindsuring kansek, fast det var ju inte det vi skulle tala om. Var det skÀmt? Nej, whÀlkommen var det!!!!!!!
peterthegreat Postat 18 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 18 juni 2005 Mp-mullen? Vem Ă€r det? NĂ„n som blivit banad hĂ€rifrĂ„n? đ Tack allihopa iallafall. KĂ€nner mig sĂ„ vĂ€lkommen. đ đ
Hemluth Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 Mp-mullen? Vem Ă€r det? Du Ă€r i alla fall inte politiskt engagerad alltsĂ„. đ đđđđ
peterthegreat Postat 19 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 19 juni 2005 (redigerat) Aha moderat mulle. đ Men vem va han? Redigerat 19 juni 2005 av peterthegreat
Hemluth Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 http://www.mp.se/templates/template_77.asp...delning_E_12072 http://www.riksdagen.se/folkvald/ledamotr/...terEriksson.htm
peterthegreat Postat 19 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 19 juni 2005 Fel person. đ Jag Ă€r 19 för det första.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.