Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Först utav allt. Finns det inga regler som bestĂ€mmer hur man ska presentera sig? Om det finns. Varna mig innan jag skriver allt detta. 😄

Iallafall.

Mitt namn stÄr i Àmnestiteln.

Blev 19 i mars. HÄllt pÄ med musik sen 7:an. AlltsÄ i ca 5-6 Är. HÄller pÄ med mestadels elektroniskt musik eftersom jag inte fÄr nÄtt sjysst inspelninsljud med guran i datorn. Annars sitter man ju dÄ och lirar med guran i enbart förstÀrkaren dÄ.

HĂ„rdrock har vĂ€ll varit musiksmaken Ă€nda sen jag fick höra storebrorsans Guns N' Roses skivor nĂ€r jag var liten. Idolerna dĂ„ra. Kommer alltid va. 🙂

NĂ„tt mer. Jo jag har humor. Det Ă€r bra att veta. Älskar Off-Topic trĂ„den. 😄 Alla verkar sĂ„ grymmt sjyssta hĂ€r. 😆

Ska man dra ett skĂ€mt som avslut kanske? Hmm......Kommer inte pĂ„ nĂ„tt. 🙂

Annons
Postat

VÀlkommen, vÀlkommen och vÀlkommen!!!

VadĂ„? Blev det inget skĂ€mt...? 😄 Hmmm... Kanske lika bra det... Tror jag fĂ„tt min beskĂ€rda del av skĂ€mt för dagen... Idag var det en arbetskompis som - angĂ„ende mina vita ben - upplyste mig om att "om man tar en asprin och lĂ€gger pĂ„ dina ben kommer det se ut som du har en leverflĂ€ck..." 🙂😆😄

Hehehe... tror jag mÄste ut mer i solen...

Men Äterigen... VÀlkommen!!!!

/ BB

Postat
Ska man dra ett skÀmt som avslut kanske?

Det Ă€r ingen vits med det! *trumvirvel & cymbal* 😆

VĂ€lkommen!

Postat

Hej och vÀlkommen!

Idag var det en arbetskompis som - angÄende mina vita ben - upplyste mig om att "om man tar en asprin och lÀgger pÄ dina ben kommer det se ut som du har en leverflÀck..."   

dĂ„ skall du se hur jag ser ut.... brunt ansikte och bruna hĂ€nder och resten vitt... sĂ„ blir det om man vĂ„tdrĂ€kt alltför ofta 🙂 ser ut som jag har en vit drĂ€kt nĂ€r jag inte bĂ€r den 😆 , och frĂ„ga nu inte varför jag bĂ€r den 😉

Postat (redigerat)
dĂ„ skall du se hur jag ser ut.... brunt ansikte och bruna hĂ€nder och resten vitt... sĂ„ blir det om man vĂ„tdrĂ€kt alltför ofta  😄  ser ut som jag har en vit drĂ€kt nĂ€r jag inte bĂ€r den  :rolleyes:  , och frĂ„ga nu inte varför jag bĂ€r den 🙂

Varför har du vÄtdrÀkt?

*hoppas pÄ ett skÀmt som svar*

Redigerat av vectro
Postat (redigerat)

Tack allihopa. 🙂 FĂ„r se om jag kan slĂ€nga till med ett skĂ€mt nĂ„ngĂ„ng. Fast det kommer ovĂ€ntat, nĂ€r ni minst anar det. Och det kanske inte blir under just denna kategori. :rolleyes:

Redigerat av peterthegreat
Postat

PeterTheGreat

AnsprĂ„kslöst alias 🙂

VÀldigt vÀlkommen till detta trevliga forum!

RoffeTheGreat 😄

Postat
Först utav allt. Finns det inga regler som bestĂ€mmer hur man ska presentera sig? Om det finns. Varna mig innan jag skriver allt detta. 😆

Iallafall.

Mitt namn stÄr i Àmnestiteln.

Blev 19 i mars. HÄllt pÄ med musik sen 7:an. AlltsÄ i ca 5-6 Är. HÄller pÄ med mestadels elektroniskt musik eftersom jag inte fÄr nÄtt sjysst inspelninsljud med guran i datorn. Annars sitter man ju dÄ och lirar med guran i enbart förstÀrkaren dÄ.

HĂ„rdrock har vĂ€ll varit musiksmaken Ă€nda sen jag fick höra storebrorsans Guns N' Roses skivor nĂ€r jag var liten. Idolerna dĂ„ra. Kommer alltid va. 🙂

NĂ„tt mer. Jo jag har humor. Det Ă€r bra att veta. Älskar Off-Topic trĂ„den. 🙂 Alla verkar sĂ„ grymmt sjyssta hĂ€r. 🙂

Ska man dra ett skĂ€mt som avslut kanske? Hmm......Kommer inte pĂ„ nĂ„tt. 😄

Det Ă€r inte du som Ă€r den dĂ€r skĂ€ggige mp-mullen va? Om inte: VĂ€lkommen. 🙂

Postat

jag tycker ditt avslut var ett jĂ€vla skĂ€mt 😆

hahahaha jag garvar.. haha,, sorry har kass humor 😆

VĂ€lkommen föressten 🙂

Postat

VÄtdrÀkt? Vindsuring kansek, fast det var ju inte det vi skulle tala om. Var det skÀmt? Nej, whÀlkommen var det!!!!!!!

Postat
Mp-mullen? Vem Àr det?

Du Ă€r i alla fall inte politiskt engagerad alltsĂ„. 😠

😄😄😄🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.