Skeletron Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Jag Ă€r nybörjare pĂ„ Cubase SX, och har nyss lĂ€st igenom majkens guide. Men nĂ€r jag installerar en mjukvarusynth, funkar in denna, och de som fanns frĂ„n början fungerar inte heller đ Har installerat Audio4All och anvĂ€nder ett AC97 ljudkort, anvĂ€nder xp.
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Ett VST-instrument? Har du installerat den i mappen vstplugins? Har du valt öppnat synten i Cubase? Har du valt att midispÄrets utgÄng ska gÄ till mjukvarusynten?
Skeletron Postat 13 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 juni 2005 (redigerat) Ja Ja Ja Precis, menade VST-Instrument đ Redigerat 13 juni 2005 av Skeletron
Skeletron Postat 13 juni 2005 TrÄdstartare Postat 13 juni 2005 NEJ! Det hade jag inte alls! Hade visst inte alls Àndrat utgÄngen = P Tack för hjÀlpen
Skeletron Postat 13 juni 2005 TrÄdstartare Postat 13 juni 2005 Hur stÀnger man av den dÀr metronomen dÄ eller vad det heter, som lÄter varje gÄng jag trycker pÄ play?
godhead Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 hm.. konstigt.. har rÄd med Cubase SX, men inte ett ordentligt ljudkort....
Skeletron Postat 13 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 juni 2005 Jag har visst rĂ„d med ett ljudkort đ Men onödigt att köpa nĂ„got man inte behöver - det funkar ju nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.