Jump to content
Annons

Om ett tillbehör för att göra CD-booklets


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag har i kväll/i natt installerat min flatbäddsscanner och dess olika program. När jag sedan skulle testa scannern så fanns inte "huvudprogrammet" av de medföljande programmen att finna under "Alla program". På nåt sätt lyckades jag ändå komma till det programmet via en toolbox i min drivrutin för scannern. Men jag gjorde ju helt exakt enligt installationsanvisningen i handboken. Märkligt! Det enda sättet för mig att öppna detta "huvudprogram" är nu att skriva in exakt vad det heter under "Kör". Det kan ju vara så att jag snabbt bara vill öppna en befintligt sparad bild i "huvudprogrammet" och jobba med effekter där, utan att gå via drivrutinens toolbox för att scanna in en bild.

Hur får jag lättare tillgång till "huvudprogrammet", alltså hur får jag det att synas i den vanliga "programlistan"? Varför är "huvudprogrammet" nu dolt under min drivrutin och även under en undermeny till Program, på hårddisken? Hur kan det bli så??

🙂

dammsugare, punschrullar eller trådrullar/:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...