Håkan Ström Postat 29 oktober Postat 29 oktober (redigerat) Tänkte höra vad ni tycker om låten och mixen. Mastringen gjorde jag på Emastered på den tiden. Duger den att ge ut? KNock Knock who is there, Dance Demon.mp3 Redigerat 2 november av Håkan Ström Korrigerade innehållets beskrivning.
Håkan Ström Postat 31 oktober Trådstartare Postat 31 oktober (redigerat) - Redigerat 2 november av Håkan Ström Fel info borttagen.
Håkan Ström Postat 31 oktober Trådstartare Postat 31 oktober (redigerat) - Redigerat 2 november av Håkan Ström Fel info borttagen
Flizzaff Postat 5 november Postat 5 november Tycker inte den duger att ge ut. Fattas riff och eller melodier. Låten håller ej som instrumental.
Håkan Ström Postat Fredag kl 15:56 Trådstartare Postat Fredag kl 15:56 On 2025-11-05 at 10:26 sa Flizzaff: Tycker inte den duger att ge ut. Fattas riff och eller melodier. Låten håller ej som instrumental. Ok 👍 tackar.
Jamen Postat Lördag kl 21:18 Postat Lördag kl 21:18 (redigerat) En fundering om mixen/master (gäller ev också Avenger trance) - trummor/perc lite höga i volym i förhållande till andra instrument? Saknar också melodi, men kanske partier i lägre register (ex intro/basgångar) kan återkomma och fokuseras/fungera som bärande i ett senare parti, som alternativ? Redigerat Lördag kl 21:20 av Jamen 1
Håkan Ström Postat Lördag kl 22:11 Trådstartare Postat Lördag kl 22:11 44 minuter sedan sa Jamen: En fundering om mixen/master (gäller ev också Avenger trance) - trummor/perc lite höga i volym i förhållande till andra instrument? Saknar också melodi, men kanske partier i lägre register (ex intro/basgångar) kan återkomma och fokuseras/fungera som bärande i ett senare parti, som alternativ? Jag tackar för konstruktiv feedback! Tar till mig detta. Avenger Trance skall förövrigt ses över (inför release) med studio setup som jag har nu. Från Mix nivå till egen mastering. Så tror nog jag har något början 2026 att släppa. Har fått mycket feedback på den låten. Mestadels positivt. Men mer att göra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.