Im ok Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Ok, här kommer mitt första mixutkast på min låt, burning floors, som jag vill släppa innan nyår. Har bara mixat halva låten för det här är inte lätt. Uppskattar all feedback! 🙂 Tack på förhand! BFmix1.2.mp3 1
Håkan Ström Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 2 timmar sedan sa Im ok: Ok, här kommer mitt första mixutkast på min låt, burning floors, som jag vill släppa innan nyår. Har bara mixat halva låten för det här är inte lätt. Uppskattar all feedback! 🙂 Tack på förhand! BFmix1.2.mp3 Go låt. Några saker. Låter märkligt i mono/ i mindre högtalare . Ett Väldigt dominant ljud över sången. Men i hörlurar låter det ”dreamy”. Sången ligger inte mitten. Där ligger ett annat ljud. Inget fel, bara ett speciellt sound. En sak som störde mig , hihats mot slutet, skulle behöva groove? De funkar inte som driv. Härligt vad man får höra här på Studio forum. Så mycket talang o potential. Önskar dig all lycka till, lägg gärna upp länken till låten när den är släppt. Den hamnar i min spellista för det goa soundet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.