Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag uppgraderade stallmicken i min Squire Classic Vibe Tele för ett tag sedan med en Lundgren BJFE. Vilket lyft det blev!
Jag gjorde en video nÀr jag jÀmför hur den lÄter före och efter. Hoppas detta kan vara anvÀndbart för nÄgon som vill köpa en sÄdan hÀr mikrofon eller bara Àr nyfiken pÄ hur stor skillnaden blev. Jag köpte micken sjÀlv pÄ These Go To 11.

https://www.youtube.com/watch?v=ZfAt9Sq0eZA

• Gilla 2
Annons
Postat
2 timmar sedan sa CHAE:

Kul video🙂

VĂ€nligen,

CHAE

Tack CHAE! Det var superkul att fÄ löda i en gitarr för första gÄngen. Och Àven att höra sjÀlv hur skillnaden blev.
Jag kommer definitivt byta ut halsmicken pĂ„ denna Tele. Och Ă€ven byta mickarna i min nyinköpta Harley Benton Strata 🙂 

Postat

Ja, visst Àr det roligt att höra resultatet sÄ dÀr direkt. (Rekommenderar Àven pedalbyggen om du vill löda grejer).

VĂ€nligen,

CHAE

• 6 mĂ„nader senare...
Postat

FrĂ€nt video. Är sugen pĂ„ uppgradera mickar jag ocksĂ„. Kul att det finns svenska tillverkare som gör sĂ„ högkvalitativa grejer.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.